Tandvärk !!

Är nog bland det värsta man kan ha!

Fy fan rent ut sagt, det gör förbannat ont! Vi åt makaroner idag och jag fick svälja dom hela haha. Så jag ska ringa till tandläkaren imorgon, jag har inte så mycket till val känns de som, måste bli kvitt denna värk, hela höger sidan bara värker å dunkar (pulserar). Tur att det iaf inte kostar mig något att gå till tandläkaren. Känns som att det räcker med den kommande avlopssräkningen ..

Skönt det var att få beklaga av sig lite på tandvärken, haha :D
Nu ska jag försöka få i mig lite tårta från gårdagen, sådant kan man inte kasta! Det e ju så gott :-)

Svärmor hade med sig klänningen hit igår så den provades med skorna som jag ska ha samt med den nyinköpa bh, så nu är dom sista måtten tagna och längden bestämd. Efter det ska den bara broderas och snörningen ska fixas i bak, sen är den KLAR :)

Nu blir det film och sen sova, ska upp å jobba imorrn igen :)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Härligt =)

2009-04-23 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback