Varit hos doktorn

Kom precis hem från doktorn.
Den mindre trevliga astman hade kommit tillbaka, så jag fick medicin. Bricanyl som jag haft tidigare men som jag inte behövt använda på flera hundra år, men nu måste jag ta den så jag oxå kan få andas, får panik av att inte kunna få ordentligt med luft å med panik så får man ju ännu svårare att andas, man skrämmer upp sig sjäkv ibland :D

Men nu har jag botemedel så nu ska jag snart bli frisk igen, tänkte jobba imorgon. Nu vill jag inte vara hemma nå mera, 2 dagar får räcka !!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hoppas att den gör susen nu då :)

2009-04-21 @ 12:12:41
Postat av: Katrin

hoppas det blir bra då med midicinen.

Hälsa grattis till Micke från mej med =)

2009-04-21 @ 12:25:18
Postat av: Madelene

Katrin ~ Han tackar, fast han fyller imorgon (22a) :) Ja den brukar häjlpa så jag hoppas ozå på det

2009-04-21 @ 12:41:55
URL: http://Tanteluttan.blogg.set

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback