Virus

Undra om det är något virus som går gällande stopp i avlopp? haha

Mickes brorsa hade nyss stopp i avloppet och bara dagen efter så har vi likadant, skitkul!
Så nu håller Micke å hans pappa på för fullt för agtt försöka få bort stoppet själva, men vad jag har förstått hittills så har dom ännu inte hittat på vart själva stoppet är någonstans. Jag duschade igår kväll och efter det så badade tvättstugan typ, mindre kul. Hoppas att dom kan lösa det själva iaf annars måste vi ta hit en slangbil som kan suga rent, å de kostar ju en peng. Det visar sig under dagen, så typiskt bara att det sker dagen efter att mickes bror oxå hade stopp, för dom hade bilen där igår :D Vi märkte inget förens imorrse då jag skulle in i tvättstugan å hämta en handduk och mina strumpor blev då en aning blöta.

Annars så är jag hemma från jobbet idag då älsklingen inte mår nå bra, så måste han fixa med avloppet mitt i det oxå, tycker faktiskt synd om honom. Kul att må illa som en gris å sen fixa avlopp som stinker som en gris! Fyfan.
Kanske skulle srkiva varför jag är hemma oxå, jag är ju lixom inte hemma för att han e sjuk å måste hålla honom i handen, utan som ni vet så har vi ju inskolning på det nya dagiset. Å eftersom han är sjuk och inte mår nå bra alls så kunde inte jag heller jobba då jag inte kan lämna Aurora på dagis. Så jag ska få mysa med princessa hela dagen :) Hon är visserligen där nu men skulle vara där 1 timme själv så jag ska strax gå och hämta henne hem henne igen. Då ska hon sova sin lunch nästan direkt. Efter det ska jag & Aurora åka till mickes mamma för jag ska prova klänningen igen å se om den sitter bättre nu, hoppas på det! Sen efter det ska jag åka å kolla på en cykel! :)
Vill ju ha en cykel typ nu så man kan cykla med lilla damen, de ser jag fram emot. Så måste köpa en barnsadel oxå som hon kan sitta i. Sen så kan vi cykla till furuvik i sommar och kolla på djuren, åka karusell, bada och ha picknick!
Lääängtar, tänkte att vi skulle köpa säsongskort dit, mysigt :)

Nu ska jag ta mig en promenad med en tom vagn och hämta hem tösen, den blir tack o lov inte tom på vägen hem!!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hoppas allt ordnade sig.. ja furuvik i sommar blir de nog en hel del av för oss med =)

2009-04-17 @ 18:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback