Bild blogg

Nu var det så länge sen som jag la in lite bilder så nu kör vi en bild bomb på en gång :)
(Klicka på bilderna så blir dom i större format)


Min Prinsessa badar i furuvik





Det var lite bilder att spana in iaf.

På första och andra bilden tycker jag att hon är så söt för hon sitter alltid med armarna sådär i kors, kanske bekvämt?! På 3-4e bilden är vi i furuvik och badar, hon verkligne älskar det. Där var vi kl 10 på morgonen så vi hade poolen för oss själva i 1 timme, sen börja folket att strömma in. När dom skulle bada så gick Aurora fram och sa nej nej nej och skaka såhär på handen haha så sött. På 5:e bilden är från kusin Isidors dop, älskar den där klänningen som mormor köpte när hon var i Norge. På 6e bilden så är vi ute på en promenad men det kan ju vara skönt att ta av sandalerna och sola fötterna lite :D På 7e bilden så är vi i furuvik och ska gå in och kläppa fårskallarna, bara det att det satt en fårskalle i trädet och den visste inte hur den skulle ta sig ned, var så roligt att se och hann att få med det på bild oxå, stolt. På sista bilden så är vi sommar yran med mormor, morfar & morbror. Men vi tröttnade på att åka vagnen efter ett tag så jag fick gå med mormor, den där dockan lämnar hon inte en sekund, hon har sovit med den varenda natt sen hon fick den av gammel mormor. Så roligt att dom kan fästa sig vid en sak sådär mycket.

Nu kör jag stenhårt med nyttiga veckan från idag och har inte fuskat alls, känner mig så stolt! Men är så chokladsugen så jag kan dö, men det får jag leva med. Får äta en chokladbit i helgen och det är ju snart helg.

Det här åt jag till lunch innan jag åkte och jobba

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jättefina bilder.. :)

Hon är ju så söt med armarna sådär.. hehe påminner om Klas med sina armar i kors hehe



Du tycker inte om mörk choklad då?? 75% är rätt god o då räcker det med en bit



Kram

2009-08-18 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback