City Gross

Vi åkte in till city gross nu under förmiddagen och handlade hem lite saker, köpte bland annat en ny stekpanna, köttkniv, en behållare med lite olika saker som t ex visp, träslev osv. Behövde egentligen bara träsleven men fick man lite saker med på köpet så varför inte :) Sen handlade vi även till dagens middag då vi får middags gäster, även en efterrätt slank ned i korgen, den valde Aurora :D Var faktiskt skönt att handla såhär på förmiddagen för det var inte många alls i butiken och därmed ingen kö, härdanefter när det ska storhandlas så ska jag göra det på förmiddagen istället för på eftermiddagen/kvällen.

Aurora går o tjatar om huset hela tiden, med det så menar hon badhuset, att hon vill åka dit och bada för att vi har pratat så mycket om det. Så jag är ledig på onsdag & torsdag så då ska vi åka till badhuset på torsdag. På onsdag har vi redan fullt upp, då  ska vi först till kusin med familj och hälsa på kl 13. Sedan så har ju mediamarkt premiär den 27:e så då är vi inbjudna på VIP kväll där på onsdag, så då ska vi dit i några timmar, det blir skoj =) Vi ska även dit när dom öppnar på torsdagen och kolla, jag vill ha en platt tv till sovrummet så vill kolla på en sån. Sååå skönt att ligga i sängen och kolla på tv och jag saknar det.

Nu ska jag strax lägga Aurora, hon sitter och äter pytt i panna med pappsen nu men jag ville inte ha, är inte så förtjust i det så jag kan bara äta det ibland!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tusen tack för en underbart god middag ;)

Nästa gång bjuder vi in er till stan - så ska ja försöka göra nästintill lika god mat ;) kram

2009-08-23 @ 20:58:39
Postat av: sabina

Njaaa, nä :p Jag är nog en brunett ;)

2009-08-24 @ 23:10:40
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback