God Morning

God Morgon Sverige!

Sitter här och äter min frukost för att snart bege mig till valbo och till nyöppnade media markt.. Fråga mig egentligen inte varför för det skulle vara sjuukt skönt att få sova till damen vaknar! Helt otorligt så har hon sovit hela natten i sitt rum och vaknade nu strax före kl 6 och ville komma in till oss, vilket var perfekt för annars har min väckarklocka ringt kl 6 ;) Så jag bäddade in henne brevid pappsen och klev upp själv.

Så nu hoppas jag att dom kommer att ha riktigt bra priser så det var värt att offra en ledig dag till att kliva upp tidigt, det lär ju visa sig under förmiddagen iaf.. Men stämmer reklamen i tidningen så var det sämre priser än jag trodde och kunde lika gärna ligga kvar i sängen, men ska bli spännande endå att åka ut och kolla, om inte annat kul för att kanske se kön, haha. Jag ska möta bror och hans vän där strax före kl 8 så jag åker väl härifrån runt 7 så är jag där lite före :D


Nä nu ska jag gäspa vidare och så hörs vi sen under dagen, ciaaao

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja tokig är du hehe

2009-08-27 @ 06:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback