Igen :)

Idag efter jobbet så åkte vi till media markt, igen :D Fast iofs så åkte jag hem först och hämtade mina hjärtan. Aurora vrålar mamma så fort hon hörde att dörren öppnades, hon sprang till mig och så fick jag en bamsekram, Looovely =) Har saknat min Princessa enorm mycket och hon likadant, sa saknat mamma och fick puss på munnen. Micke hade lärt henne något roligt under dagen, han har nämnligen lärt henne att räkna och hon visar rätt antal fingrar som man säger tal. Micke sa kan du räkna till 1, håller upp ett finger och säger ett, kan du räkna till två, håller fram två fingrar och säger tå, sedan skrattar hon och kollar ned på tån, sweet :)

Iaf så var vi till media markt. Köpte en dvd spelare att ha till tv:en i sovrummet samt så Mario Kart till wii. Kunde inte låta bli, jag är ju desperat ;) Höhö. Sen så har jag beställt ett annat mario spel på nätet som kommer på tisdag, det är mario paper world :) Men kan inte påstå att det är billigt med spel, mario kart kostade 549 men då följde ju ratten med så inte så dyrt egentligen, sen mario paper world hittade jag rätt billigt på nätet för 299 kr. Men det är endå en del pengar för just spel, men det är tur att man kan spela det hur mycket som helst så man får valuta för pengarna och så är det ju såklart grymt roligt! Så nu har vi något att göra ett tag på kvällarna i några månader tills man har varvat dom oxå.. :D

Idag blev det ris & nuggets och massor av grönsaker till middag, vi gjorde även några lökringar och damen fick smaka för vi trodde ju aldrig någonsin att hon skulle äta det.. Men jag har kommit på att det man inte tror att barnen äter, det vräker dom i sig! Men efter 3 st fick det räcka, lär tänka på stackars lilla goa magen som inte är van med lök.

I morgon är jag ledig så det ska bli superskönt, jag & damen till eftermiddagen då micke slutar jobba. Får se vad vi hittar på i morgon. Vi ska iaf åka in till jobbet på morgonen så jag får lämna in lönelappen och så ska vi till avdelningne som jag va på i somras och hälsa på, tänkte även gå förbi avdelningen där jag jobbar nu så får dom se min lilla sessa, dom två som jobbar i morgon har ju småbarn själva med :) Jag trivs riktigt riktigt bra på den nya avdelningen med, vilket såklart är skönt då man ska jobba ett bra tag där :)

Nä nu ska jag ta en dusch och sen åter till mario kart, lär nog sitta där halva natten om jag känner mig själv!


Förresten så måste jag berömma min vän Tezzan som jobbar på media markt, hon har sålt mest i hela sverige! Hon leder omsättning riktigt stort och jag är så stolt!


Kommentarer
Postat av: Katrin

hihi mario kart e superkul =) spelar jämt på internet.

men mario paper world suger hehe. men vi laddar ner alla spel vi. kram

2009-08-30 @ 22:35:29
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jaså? Jag tycker att det såg roligt ut så får vi väl se till veckan när jag fått spelet. Spelar du på internet, så du har inget nintendo wii? Kramen

2009-08-30 @ 22:57:21
Postat av: Madelene

Jaså? Jag tycker att det såg roligt ut så får vi väl se till veckan när jag fått spelet. Spelar du på internet, så du har inget nintendo wii?

2009-08-30 @ 22:58:00
Postat av: Katrin

jo spelar på mitt wii... men över nätet mot andra =) skitskoj =)

2009-08-30 @ 23:28:39
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ja de e hur roligt som helst ;)

2009-08-31 @ 08:31:19
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Johanna

HÖHÖHÖ



Hjälp.

2009-08-31 @ 12:13:14
Postat av: Jockiboi

Hej hej

Hoppas inte joakim berg misstycker att vi länkar hans blogg.

Men han funderar på att sluta blogga pga av massor dödshot han fått via sin mail pga av ett inlägg om fragbite.

Så om du gillar hans blogg få honom fortsätta blogga för vet många som älskar läsa hans blogg och han har lyckats få Östergötlands största blogg och vi tycker alla har rätt att få blogga utan att bli hotade / Linköping

2009-08-31 @ 12:57:48
URL: http://jockiboi.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Jag är super glad ja med ;) kramar i massor

2009-09-03 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback