Liten Överraskning

Idag fick jag mig minsann en liten & gullig överraskning av min kära man :)
Jag fick först sovmorgon enda till halv 11, han klev upp med Aurora och lämnade henne till dagis kl 9. Sen gick han och väckte mig vid halv 11 och sa att jag skulle kliva upp & göra mig iordning för vi skulle åka iväg. Vart då frågade jag såklart, bry dig inte om det du svarade han med ett roligt smile på läpparna, se till att bli klar istället. Jag gjorde mig klar och 30 min senare så satt vi i bilen och jag hade ingen aning om vart vi skulle, han sa rakt fram, höger & vänster tills vi var framme till målet. Målet var ett bageri på brynäs då jag älskar deras napoleon bakelser. Hur gulligt är de inte att göra en sådan sak? Tyvärr så var napoleon bakelserna redan slut för dom går som smör i solsken, men tanken var ju god iaf. Så det fick bli en annan bakelse och en liten kanel bulle till Aurora men de gick lika bra det :)  Älskar min man & våran dotter så mycket, dom är luften som jag andas varje dag :)

Efter det så åkte vi och handlade på seglet och sen hem igen. Ska snart hämta lilla damen från dagis och sen blir det pytt i panna och stekt ägg till middag, mums =) Äter hon duktig som hon numer ofta gör så blir det fika efter maten, annars blir det mot kvällen. Igår hade hon ätit jätte bra på dagis så det går verkligen framåt med maten. Visst hon äter inte allt, men är de något barn som äter precis allt? Det roliga är att hon vägrar att smaka på köttfärs å pannbiff och liknande för hon säger att det är muts (smuts) haha.

Jag känner mig mycket utvilad idag och det behövdes kan ja säga :)


Nu ska jag hämta hem min underbara dotter :)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Gullig tanke av honom :)

2009-08-14 @ 15:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback