Lördag

Idag är det lördag och vi har varit på loppis i valbo med mormor & morfar och sen blev det även en loppis på brynäs. Ingen köpte något men det är roligt att gå omkring och kika och sen ta en fika, haha de där rimma ju ;)

Jag började morgonen med att beställa lite kläder från halens :) Kanske inte direkt det jag brukar göra såhär morognen eller göra alls typ, men satt å kikade igår och såg mycket fint så kunde inte låta bli. Lite trist att dom inte hade så mycket barnkläder i Auroras storlek så hon blev utan, men ska köpa åt henne på stan sen så helt utan blir hon inte. Jag hittade även lite fint till micke som jag beställde, men det kan man ju inte säga till han för han behöver inga nya kläder, gör han ju aldrig. Han har noll intresse för att köpa kläder osv så alla kläder han äger har jag typ köpt hehe. Han är nöjd om han har ett par sköna byxor, 1 jeans och någon få t-shirt så det är lika bra att jag håller koll på hans garderob haha. Jag själv har aldrig några kläder fast jag har en ungefär 5 garderober fulla, men man vill alltid förnya.

Jag var ju på stan igår med Elisabet & Klas då jag ville köpa en klänning, men som vanligt så kom jag hem tom hänt så fort man behöver något, Elli shoppade lite iaf :D Men jag fick något ryck att gå igenom den ena garderoben inatt kl 00:30 typ och då såg jag mitt nya linne/tunika som jag köpte på sommaryran som jag köpte för att ha på Tezzans fest, hur kunde jag glömma den? Så nu är de löst iaf, blir den å en svart kjol så blire fin fint!

I morgon får vi middags gäster av familjen Såmela/Lundin och det ska bli trevligt, barnen får lek kamrat så kan dom leka lite. Jag skriver alltid fel på deras efternamn så Elisabet själv gav mig ett tips att typ tänka Såmela och då tar jag det på orden och skriver efternamnet så, haha ;) Hoppas dom kommer att gilla min middag, vet precis vad vi ska bjuda på och det blir jag som gör middagen då det är min specialitè på just den rätten, haha.


Nu väntar jag på att den där jäkla Bolt ska springa någon gång på vm så jag får åka och handla lite godis till filmen som väntar, såg män som hatar kvinnor igår och fy jäklar vad bra den var!! Idag blir det en komedie som omväxling.


Jag bara måste slänga in en bild på kidzen som är sååå söta tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Söötisarana ;)



Ja ibland kommer man inte ihåg allt man har handlat.. hehe bra o kolla igenom ibland ;)



Maten kommer nog blir kanon god



KRam

2009-08-22 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback