MediaMarkt VIP

Som rubriken lyder så har vi varit på MediaMarkt idag, Good Damn vad stort det var!! Bara övervåningen är på 2000 kvm, och nedervåningen är minst lika stor, gick där på vip i 2 timmar och hann inte ens att kolla igenom allt typ. Det är tom folk som ska börja köa ikväll för att vara säker på att få det dom vill ha i morgon när dom öppnar för alla kl 8! Idag hade dom ju bara öppet för vi som var inbjudna av dom som jobbar där, å vi känner ju både Mange & Tezzan som jobbar där, och dom båda hamna på samma avdelning, tv. Lite roligt faktiskt :)

Vi själva ska nog dit i morgon, eller jag ska nog åka dit med min storebror så blir Micke hemma med Aurora, ingen idè att ta med henne dit i morgon och stå i en hejdundrades kö, hon kommer att vara otålmodig redan innan vi kommit in isf. Vi är nämnligen lite sugen på en platt tv att ha i sovrummet, i morgon kommer dom att ha till riktigt bra pris, vilket vet ingen, vet bara att det kommer vara kanon pris så då vill man ju vara där tidigt så man får en tv då det bara finns några hundra på lagret. Sjukt roligt att Tezzan fått jobb där, så jäkla glad för hennes skull och hon trivs redan, kanon :) Men klart att man blir glad för sina närmaste vänner, annars är de nå galet! Dom har även bra priser på andra varor som t ex mobiltelefon, videokamera m.m. Så jag ska även spana in mobilen i morgon, idag gick den på 1190 så kanske är halva priset i morgon eller met, spännande :D



Annars så har jag dagen varit lugn. Var till Monica & Sabina en sväng och hälsa på så fom fick träffa busungen, hon är ju blyg i början, typ första kvarten, sen släpper det och då jäklar blir det spring i benen. Ska gå in och kolla på kusins blogg nu och se om hon uppdaterat med nå bilder/video, för hon knäppte en massa iaf :)


Nu ska jag kolla lite på tradera efter wii saker. Hittar jag inge vettigt till bra priser så blir det nog att vi köper mario kart spel med ratt i morgon, var nära att köpa nu idag när vi va där men tänkte kika på tradera först :)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Skoj o köra med ratt - vi har de :)



Klart man är glad för sina vänner skull - som du säger annars vore ngt fel..

Kram

2009-08-26 @ 19:47:59
Postat av: madelienet.

sv. haha aa, inte snyggt alls :D

de gick på 230kr + frakt tror ja

men jag hann inte lägga nått vinnande bud

så jag har letat hela dagen men inte hittat några :/

dock dessa http://www.tradera.com/Sandaler-i-svart-med-stora-kristaller-o-nitar-strl-38-auktion_96988303

men en storlek för liten..man kanske får pressa ;)

vad roligt att du också var bjuden på vip kvällen ;D

det var ja med men jag hade inte tid :)

2009-08-26 @ 20:52:40
URL: http://madelienet.blogg.se/
Postat av: Katrin

mario kart e ju skitkul =) men jag tycker det e för svårt med ratten så jag kör med vanliga kontrollen istället och en chuck-grej eller vad det heter. Kul som fasen att köra på internet =)

2009-08-26 @ 21:53:30
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Emma ~ crazyangel [mamma till Milton]

Tar 300 för tape (silicontrens) och 500 keratin.

2009-08-26 @ 22:26:40
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: sabina

Nu är bilderna uppe, men det blev många lika. Och min kamera är inte den bästa, så jag lär nog till Media Markt och kolla ;) Haha! Har inte hunnit lagt upp filmen än, gör det sen. Tråkigt bara att det inte är nåt ljud.. Jag behöver VERKLIGEN en ny kamera! Suck :p

Puss

2009-08-27 @ 11:30:39
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback