Mys Pys

Idga har varit en mys pys dag!
Började med att jobba som resurs 7-13. Jag fick vara på söder 5 för det var den enda avdelningen som behövde hjälp, vid halv 11 tiden så behövde inte dom någon hjälp och ingen annan avdelning heller, så då gick jag till norr 3 där jag varit i sommar och så hjälpte jag till med maten å servera och lite sådär. Sen när klockan blev kvart i ett så smet jag iväg hem, hade inte haft någon rast iaf så. Fick dunderhuvhudvärk vid halv tolv tiden oxå så tog alvedon på jobbet så gick det över, puh!

Väl hemma så funderade vi på vad vi skulle göra, men vi bestämde oss för att åka till marinfestivalen så Aurora fick se en massa båtar då hon är helt galen i dom (botar) säger hon dessutom att dom heter. Vi tyckte inte att det var något alls att gå och där i trängseln bland folk, men Aurora var gladare än gladast och det var huvudsaken. Blev dock lite besviken på att dom inte kunde ha åtminstonde ett lottstånd eller något mera för barnen, men men. Sedan så när vi skulle gå därifrån så mötte vi Mange & Sara, dom hade precis kommit dit men när vi berätta att det bara var båtar så vände dom lika fort. Vi kom iaf fram till att vi skulle göra någonting tillsammans istället så det slutade med att vi åkte med hem till dom och så fick vi äta Tacos med dom, sen fick vi glass med kolasås till efter rätt och sedan så badade små tjejorna i badkaret. Klockan blev något sent så vi kom hem för snart 1 timme sen. Så lilla damen fick somna 20:30 istälelt för kl 19. Så hoppas att hon då vill sova hela natten efter dagens äventyr och bus, båtarna kan hon leva länge på hehe. Sen en massa massa lek & bus med Ella.

Kort  & Gott så blev dagen kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback