Staden

Så fort Aurora vaknar så ska vi göra oss iorndning och åka in till stan med Elisabet & Klas.
Hon ska visa mig vägen till transport styrelsen så jag kan knäppa kort till körkortet så jag får ett "giltigt" körkort snart där mitt nya efternamn oxå får stå med. Hatar dock att knäppa kort men men, nu måste jag så bara att le och se glad ut så blir det bra :D

Jag skulle vilja hitta en klänning oxå, antingen en i glitter/paljetter eller så en svart som jag sedan kan spraya glitter på. Whaat tänker ni nu, men jag måste ha till Tezzans 25 års fest då det ska vara glitter på tema. Har en svart fin klänning här hemma som jag får ha i nödfall, men den vill jag inte gärna spraya ned med glitter ifall de inte går bort eller om den blir förstörd, så då köper jag hellre en ny som jag kan ha på hennes fest, o så gör det inget sen om den går sönder eller om glittret inte går bort, huvudsaken den håller för 25 års kvällen ;)

Aurora har varit skitdålig i magen både igår och idag, det kommer säkerligen från gröten sen dagis.. Allt hon stoppar i sig kommer ut med splasch direkt, tycker så synd om henne. HHon fick även en feber sväng igår men hade ingen alls nu på morgonen, prickarna börjar försvinna. Så det är väl en reaktion. Men nu hoppas jag innerligt att det inte händer igen, för då blir jag skogstokig.

Nu vaknar damen

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Förra veckan vägde han 7,1 kg och var ca 65 cm lång.. Han kan ha varit längre med för han vägrade sträcka ut sig med haha! :) Men jag går efter det iaf.. Så 65 cm..

2009-08-21 @ 18:54:24
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Helt otroligt av dagis... suck..



Tack för igår:)

2009-08-22 @ 10:57:48
Postat av: Elisabet

Hehe, gulligt.. Ja imon får de leka på riktigt =) ska blir skoj o se va de blir för mat hehe.. spännande.. nästa gång är det vår tur :)

2009-08-22 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback