Rolig läsning

Vad heter ni? Madelene & Mikael
Hur träffades ni? På fest hos en gemensam vän
Hur länge har ni varit tillsammans? 8 år hade vi nu den 2 augusti
Är ni förlovade? Ja
Är ni gifta? Jajjemen
Har ni haft sex? HAHAH vilken dum fråga
Har ni barn? Japp, Aurora 1,5 år
Har båda körkort? Nix, bara jag sen 6 år tillbaka
Kommer du i håg er första kyss? Ja det gör jag, det var hemma hos Micke.
Vem sa " Jag älskar dig " först? Det var Mikael, å jag sa inget tillbaka förens någon vecka senare, hehe
Vem är äldst? Micke (77:a) Jag (84:a)
Vilka stjärntecken är ni? Oxe båda två
Vem fyller först på året? Micke, med 2 veckors försprång
Vem är längst? Micke
Vem sjunger bäst? Det gör nog jag :)
Håller ni i handen på stan? Alltid
Kände ni varann innan ni blev i hop? Nix
Var någon av er oskuld när ni träffades? Nej
Vad har ni gemensamt? Inte så mycket faktiskt, men vi båda gillar hemma kvällar med film & mys
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja faktiskt. Men la inte ned så mycket energi på dom 2 första träffarna då jag trodde att jag inte hade en chans på en sån snygg 24 åring medan jag själv var 17, men det hade jag =)
Har ni någon speciell låt? Nä jag kan inte komma på någon
Har ni stora framtidsplaner? Yes
Har ni gråtit i varandras armar? Japp
Har ni varit utomlands? Nej, men hinner det oxå.
Vilket är ert bästa minne? 17 januari -08 då Aurora föddes och den 6 maj -09 när vi gifte oss på min 25 års dag
Vem lagar bäst mat? Det gör vi nog båda, båda två älskar att laga mat men Micke har fantasin
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser framför tv:n skulle jag tro
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Allways, säger det varje gång i telefonen oxå
Bodde ni långt i från varandra när ni träffades? Nej, Micke i sanviken & jag på brynäs, men micke flyttade ganska snabbt till Andersberg och fit kom jag med efter 6 månader hehe. Jag lärade bara fylla 18 först innan jag fick flytta hemifårn för mamma, så flyttade på min 18 års dag, den ni :)
Är ni svartsjuka? Ja lite grann båda två. Det måste man nog vara annars är de nå fel :D
Brukar ni bråka? Haha ja det händer, ibland mer å ibland mindre
Ringer eller SMS:ar ni mest? Här är vi sms nördar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han är underbar
Vad använder ni för preventivmedel? Avbrytet
Brukar någon av er prata i sömen? Jag pratar ofta i sömnen. Micke bara skrattar åt mig dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Klart vi måste ses snart. Jag har hittat dom i Bergvik i Hälsingland. Va där förra veckan. Har inte sett några här i närheten. =(

HUr jobbar du i veckan? Kanske kan ses nån dag då? Kram

2009-08-09 @ 09:20:14
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Haha lika mobil o lika dator :)

2009-08-10 @ 13:45:39
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: johanna

Jaså.. så ni försöker för en till =)

2009-08-10 @ 16:10:29
Postat av: Madelene

Johanna ~ Försöker på en till, vart fick du de ifrån? Läs igen så ser du att det står AVBRYTET! Det betyder att man drar ur petter niklas innan såsen kommer, såsen som lixom gör att man blir gravid. Trodde du kunde det där vid det här laget, hur blev du gravid?



Det har då fungerat perfekt som skydd i 1,5 år :)

2009-08-10 @ 18:12:01
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Elli ~ Japp :) Du var först med mobilen å jag först med datorn hihi

2009-08-10 @ 18:12:32
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag vet mkt väl.

Inte det.. tänkte på att du avbröt att äta p-piller.

Så jag tänkte.



Trodde även du visste att det inte är ett så kallat skydd.. skydd är typ kondom.. ahah

2009-08-10 @ 19:44:02
Postat av: Elisabet

Here we go again :) JOHAN(NA)- har du inte hört de innan??? Litet ordföråd.. När man avbryter att äta p-piller heter det SLUTAT MED PILLRENA =)

2009-08-10 @ 19:51:31
Postat av: Madelene

Johanna ~ Avbröt p-piller? Jag har då inte knaprat några p-piller sen Aurora föddes iaf. Åt såna innan och slutade när vi försökte med Aurora.



Provade ju att ha hormonspiral efter förlossningen men det slutade med ett besök på akuten å blev inlagd så nej tack. Vi kör avbrytet och gjort det i 1,5 år och det har fungerat bra.



Vet att det inte är ett skydd till 100 %, det finns inget som är skydd till 100 %. Folk har blivit gravida på både p-piller, stavar, spiraler osv. För oss har det fungerat hittills och då fortsätter vi.

2009-08-10 @ 19:55:54
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

ENDA 100% säkra medlet är konstaterat att vara LÅTA BLI =) hahahahaha

2009-08-10 @ 20:12:17
Postat av: Elisabet

100% säkert är BARA låta bli :)

2009-08-10 @ 20:20:11
Postat av: Madelene

Och låta bli vill man ju inte! Haha :)

2009-08-10 @ 20:26:17
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: johanna

Here we go again. Elisabet med sina inlägg och måste ju skriva svar på alla.. bloggoman =)

2009-08-10 @ 21:01:03
Postat av: Madelene

Jag är en stolt Bloggoman iaf, älskar att läsa å skriva bloggar :)

2009-08-10 @ 21:24:04
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jag är en stolt Bloggoman iaf, älskar att läsa å skriva bloggar :)

2009-08-10 @ 21:24:23
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: johanna

Hehe.. Bra sagt madde =)



Roligt och läsa dina inlägg.. alltid något roligt =)

2009-08-10 @ 22:01:03
Postat av: Elisabet

Johanna: aldrig någon egen humor :)

2009-08-11 @ 06:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback