Dag 3

Även dag 3 gick jättebra. Idag fick vi faktiskt lämna henne själv, jag tror att vi va där i ca 15 minuter sen så åkte vi å handla och dona lite i strax över 1 timme. Hon grinade ingenting när vi gick och allt hade gått bra. Hon hade tom fått varut ute å lekt, meningen var att hon skulle stanna inne men när dom andra barnen gick ut så gick hon bara efter å pekade så då fick hon oxå gå ut :) När vi kom tillbaka till halv 11 så trodde jag att hon skulle springa till oss direkt, men jag lovar, om hon kunde säga gå så hade hon nog sagt det, hon sket i att vi kom tillbaka, hehe. Det var dax att gå hem när vi kom tillbaka så vi började att klä på alla dessa ytterkläder igen men då började damen att grina, hon ville minsann inte hem. Dom små e bra söta :) I morrn blir det oxå 9 - 10:30 men sen på fredag så ska hon få vara där själv från 9 - ca 13:30 för då skulle hon få prova att äta o sova där, så de ska bli spännande!

Men de kändes skitskumt att lämna henne där och bara åka iväg, är ju van att ha henne med! Så på fredag kommer de nog kännas tomt tomt när de blir så många timmar, men vi får hitta på något under tiden :)

När damen vaknar så ska vi ta och hitta på något, men vi vet inte alls vad ännu. Jag vill nog ta en tripp till valbo å kika lite men vi får se vad vi hittar på. Kanske bara blir en promenad nu när det inte är så kallt ute som de varit dom 2 senaste dagarna. Längtar tills det blir vår så jag får köpa mig en cykel & barnsadel så ska jag å damen ut å cykla, mysigt :) Vi ska nog ta en cykeltur in till stan i sommar, vill ha vår/sommar nu så man kan vara ute med picknick hela dagarna och slippa alla dessa kläder!

Nä nu blir det att fixa lite å sen ut å hitta på något för de känns som en riktig tråkig söndag idag, hehe.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Taack! :) Jaså, du tycker det :D Du skulle hört mormor "jaha, så nu har du förstört håret, jag förstår inte varför ni ska hålla på & klippa av er håret?" Hahah! Men det känns skitbra med kort hår ska du veta! Jag klippte mig inne på nian, på Haircity.

Puss

2009-02-04 @ 13:22:44
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack :)

2009-02-04 @ 14:40:38
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej jag klippte mig på gamla cityfrisörerna.. Nygatan nio. På stan. Kostade 430:- har jag för mig.

2009-02-04 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback