Fått Jobb !

Yes, har äntligen fått ett Jobb !

Ringde till Hotell Winn Clarion när jag kom hem från dagis, som för övrigt var jobbigt idag då lillsnuttan grinade en hel del :( Tur att man vet att det går över så fort jag gått och hon får kika på nå annat, men de känns ju endå!
Iaf så ringde jag dit när jag kom hem och chefen ville träffa mig 45 minuter senare, så det var bara att göra sig lite iordning snabbt och åka in. Å visst fick jag jobb, ska börja med att jobba onsdag, torsdag, fredag, lördag & söndag!

De kan inte bli bättre!

Även om det "bara" är vid behov så är det ett jobb och en fot inne & dessutom så slipper jag att bara gå hemma!


Så jag får tacka Emelie för nummret till chefen :) Syns imorrn!


Kommentarer
Postat av: carro

Nej det har jag inte men jag har träffat henne ute på gården när jag var på mattisborgen.

2009-02-24 @ 14:49:09
URL: http://carroliinas.blogg.se/
Postat av: Kimmizz

Grattis.. Vi sa ju att de skulle ordna sig bara du ger dig fanken på saker så händer de också.. Kram

2009-02-24 @ 17:36:11
Postat av: johanna

Hmm.

Vad vill du eg jobba med?

dvs tänkt på?

får du inte vara kvar på övriga ställen eftersom det är flera jobb du jobbat med på kort tid, eller har jag fel?

har du utbildning för hotell med+

2009-02-24 @ 18:12:23
Postat av: Sabina

Kul :D

2009-02-24 @ 19:11:53
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Madelene

Johanna ~ Jag vill helst av allt jobba på ett labb på antingen sjukhus eller hälsocentral, inom vården iaf. Men det innebär inte att jag bara tänker ta sådana jobb, man måste faktiskt ta de jobb man får idag. Å även om man har ett jobb så kan man söka annat jobb, så länge man inte har fast tjänst å det är iaf de jag strävar efter att få. Men man får ju inte dock det direkt.



Vad menar du med att inte få vara kvar på övriga ställen och flera jobb på kort tid? Sist jag jobbade var sommaren innan Aurora kom, dvs snart 2 år sen! Det är väl inte kort tid å ganska normalt, eller? Så jag tycker du har fel.



Jag har 2 utbildningar och det e undersköterska & barnskötare. Sen så har jag andra erfarenheter som gör att jag även kan få andra jobb.

2009-02-24 @ 19:17:29
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

GRATTIS, härligt de känns va?? Ja jobb som jobb - man behöver jobb för o få pengar o pengar behövs alltid.. Ååå har man jobb är det lättare o få ett annat ;) lycka till

2009-02-24 @ 21:08:32
Postat av: Sabina

Förstår det! :)

2009-02-24 @ 21:11:21
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag sa ju det... Ge inte upp....

Spelar ingen roll vad det är för jobb... Bara man får göra något och tjänar lite egna pengar.. Då känns det då bättre....



Du kanske kommer att trivas jättebra med jobbet...så vem vet hur länge du stannar ;)



Grattis iaf.. jättekul

2009-02-24 @ 21:27:38
URL: http://krumeluris.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är ingen som vet vad det är för fel på Katrins mage, hon har varit till läkare flera gånger och tagit hur många prover som helst, men dom vet endå inte vad det är för fel..

2009-02-25 @ 11:42:15
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hur gick de på jobbet???

2009-02-25 @ 21:37:23
Postat av: carro

Jag måste bara fråga om du har sagt nåt om min blogg till Trillingboda.

2009-02-26 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback