Går fint :)

Jag orkade verkligen inte att uppdatera bloggen något igår, jag däcka före kl 22 :D När fan hände de sist? haha

Det går iaf finemang på jobbet om ni frågar mig, men jag tror att dom andra svarar så med (Hoppas) hehe.
Det är betydligt roligare än vad jag trodde att de skulle vara, jag tror att jag helt enkelt behövde ombytet så hittills trivs jag kanon. Arbetskamraterna verkar trevliga och såklart den övriga personalen med.

Fast dom hinner nog att städa 2 rum när jag precis är klar med 1, haha :D
Men det kommer nog snart lite mer tempo från mig med när jag kommit in i rutinerna lite mera, det tar ju lite längre tid än 2 dagar skulle jag tro.. Men jag jobbar på de för fullt :) 

Jag fick redan igår flera tider, så nu har jag iaf tider fram till 16 mars, hoppas att det blir flera!

Jag saknar dock Aurora sjukt mycket om dagarna, de känns lite tungt. Är van med att vara med henne från morgon till kväll, nu får jag träffa henne ca 3 timmar om dagen. Jag kommer hem, vi gör mat å äter, sen busar vi litegrann och sen däckar hon före kl 19. Hon blir tvärslut av att vara på dagis redan kl 07 på morgonen, hehe. Imorrse fick jag för första gången väcka henne 06:20 å de gick knappt, ville inte väcka henne men måste ju. Men på måndag å tisdag är jag ledig så då ska vi leka massor :)

Men det är helt underbart med ett JOBB!
Tänk vad mycket gladare, piggare m.m. man kan bli av ett jobb, fantastiskt!

Nu ska jag kika vidare på antikrundan och sen ska jag föröska hålla mig vaken och se klart lyxfällan, kommer nog att bara orka se halva, hehe.


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad skönt att allt går bra... Härligt att du redan fått fler tider.. =))



Ja man mår bättre när man har jobb trots allt... Men det är ju inte så konsigt..vi alla vill väl stå på egna ben så gott man kan..



Fortsatt lycka till tjejen..



Kram

2009-02-26 @ 20:42:23
URL: http://krumeluris.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja hon är riktigt hemsk! Det första hon gjorde när hon fick reda på att jag och Alex skulle ha barn var att ge mig en smäll i huvuet och hon tyckte det var idiotiskt av oss att skaffa barn när jag inte hade nå jobb och Alex pluggade..



Alex säger inte så mycket tyvärr och nämner jag det så blir han arg på mig och tycker att jag överreagerar så jag håller tyst, men det tar nästan knäcken på mig att inte ha honom att prata med om det här, för det är ju endå min svärmor och jag ska ju egentligen kunna komma överrens med henne. Ska jag vara ärlig så är jag ganska så besviken på Alex att han inte har sagt ifrån till Lena när hon sa det där om Meja för han hörde det han också :(

2009-02-26 @ 21:06:23
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Emelie

Va kul att du trivs. Låter jätte bra de. Hoppas Anci är snäll med dej i morgon.=) De tror jag. Men vi ses på Lördag igen. Tror du kommer att få mycket jobb fram över. Pratade lite med Anne och de bara bokar på med rum hela tiden. Så räkna med att jobba hela sommaren med. =) Eller så mycket du vill då iaf.

Kram på dej.

2009-02-26 @ 21:15:27
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Carro

Fick ett samtal från biträdande rektor, trillingboda hade ringt henne angående det jag hade skrivit om Julia i bloggen och tog upp sekretessen, fast dom vet att jag känner henne men det framgick tydligen inte i inlägget, att jag ej fick rast tyckte hon jag skulle tagit upp med henne istället för att skriva om. Undrar hur dom fått tag i bloggen, har ju inte berättat om den för folk. Den enda jag kom på med anknytning dit var du, var tvungen att fråga bara :)

2009-02-26 @ 22:15:46
Postat av: sabina

Den kostade 395:- :)

2009-02-26 @ 22:18:08
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: sabina

Jo, jag vet, den var dyr. Men jimpan betalade. Blev lite som en tidig födelsedagspresent :)

2009-02-27 @ 20:39:17
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback