Kladdkaka !

Jag har gjort världens godaste kladdkaka, jag lovar! :)
Det var iaf den godaste som jag har ätit i mina dagar och jag har aldrig lyckats med en kladdkaka, men igår mina kära läsare så lyckades jag verkligen. Den blev så god å kladdig så jag blir stolt över mig själv.
Jag kan annars inte baka, jag lyckas aldrig med att baka (förutom tårtorna som jag får göra tills alla fyller) hehe.
Laga mat tycker jag att jag är bäst på i köket, men när det gäller att baka så är jag fan sämst!

Ska snart njuta av en bit kladdkaka och spöa Micke i chicago (kortspel).

Aurora gumman grinade idag igen när jag lämnade henne :(
Det är så mycket svårare att lämna henne då hon grinar än inte gör de, men de kommer väl dagar då hon grinar och andra inte. Hon blev iaf skitglad när jag kom & hämtade henne igår så hon började att grina då med o skulle kramas hela tiden, lillsnuttan min, mamma älskar dig såååååååå mycket, går inte ens att beskriva hur mycket!


Här kommer det en bild på den smarriga kladdkakan som jag skryter så mycket med, Haha!
Man blir bara så glad när man lyckats med något som man annars är sämst på :D



Kommentarer
Postat av: johanna

Mumms. Ser gott ut.



Vad fin sidan blev =)

2009-02-18 @ 14:48:13
Postat av: Jessica

Jorå, det är väl okey.. :) Hur är det själv?? Min msn är geckis[email protected]. Du har fått den förr en gång ... :) Men nu får du den igen! Kramar!

2009-02-18 @ 15:57:54
URL: http://jessicana.blogg.se/
Postat av: Jessica

geckis[email protected] ... blev fel däruppe!

2009-02-18 @ 15:59:50
URL: http://jessicana.blogg.se/
Postat av: Jessica

men vafaan.. det ska vara ett understreck mellan geckis och 2000.. geckis_2000

2009-02-18 @ 16:03:19
URL: http://jessicana.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby Gladh

Hejsan! Det är bara bra med oss också, jämna plågor! :) Vi har Isabel och Robin som namn och vi fick idag veta könet på bebisen också... Den såg smarrig ut den där! Kram

2009-02-18 @ 18:27:46
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback