Klippning

Idag ska jag slå på stort, jag ska åka in till staden å klippa mig!
Fast det var iofs inte längesen som jag klippte mig, men nu är jag verkligen trött på håret och det bara är i vägen, hänger å slänger och Aurora river å sliter i det hela dagar, å jag e ju så håröm! Så idag tänkte jag klippa av det en hel del!!
Vet inte om jag egentligen vågar, men jag tänker bara göra det. Just do it :) Det växer ju annars ut relativt fort igen, hehe.


Aurora är på dagis och jag måste säga att det är en mycket skum känsla att bara åka dit å lämna henne och sedan åka hem igen, själv! Men hon grinade ingenting idag heller, hoppas att hon inte vill göra de nån gång, för de blir så mycket lättare att lämna henne då hehe. Dom skulle vara ute nu direkt och hon skulle få åka vagn, för dom skulle gå å mata änder. Låter roligt och bara bra med frisk luft :) Ska dock åka å hämta henne snart igen, hon går ju 9 - 10:30 men imorgon ska hon vara där 9 - ca 14 för hon ska äta å sova lunch. Det blir spännande!

Jag ska även träffa Emma Larsson idag på stan så vi ska kika omkring lite och ta en fika, vi har inte umgåtts på några månader nu för hon har fullt upp med jobb å en annan har fullt upp med sitt. Men nu tyckte vi att det var dax, hon har inte träffat Aurora sen hon va ca 6-7 månader, vilket va ett tag sedan.. Så de blir skoj!


Nä nu ska jag starta igång en tvätt å diskmaskin innan det är dax att hämta hem lillsnuttan :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Visa gärna en bild när du är klar.. kommer nog bli fint.

=)

2009-02-05 @ 10:09:52
Postat av: Marie

Vad skönt att det rullar på bra med inskolningen =))

Ja...som Johanna säger...In med en bild här på håret sen =))

2009-02-05 @ 14:32:58
Postat av: Sanna

har nu utmanat dig i min nya blogg :D

2009-02-07 @ 02:35:54
URL: http://barshelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback