Lesbisk?

Tror fan att jag ska bli det i mitt andra liv.
Tjejer förstår man ju sig på iaf, värre med killar..
Jag vet inte alls vad som händer idag, tänkte att jag skulle skriva ut lite jobb ansökningar som jag vill ha med mig då jag tänkte åka til jobb chansen på fredag, men det gick inte då den stora patronen i skrivarne är slut, så dom 2 färgerna jag köpte till skrivaren igår köpte jag nog i onödan. Så jag får väl åka till arbetsförmedlingen då och se om jag kan skriva ut dom där så får jag skicka mitt personliga brev samt cv till mig egen mejl så jag får ut det på en annan dator.

Just nu är jag så less så jag skulle kunna gå å skotta ner mig själv i ett hörn!

Aurora är på dagis och hon skulle vara där till kl 14 idag då hon ska prova att äta och sova där igen, fattar inte varför hon vägrar att äta vanlig mat, det börjar bli tufft! Kan ju inte ge henne burkmat hur länge som helst, hon behöver mer näring än vad som finns i dom.. Ja jag får helt enkelt kämpa på, tids nog bör hon ju äta vanlig mat, kan man ju iaf hoppas på.
När jag hämtar Aurora så ska vi nog åka till valbo och kika lite och så kanske vi skulle sova hos mormor, så slipper man att åka hem mitt i hennes gröt tid o så blire inte så sent, spelar inte mig någon roll om jag får åka från stan till dagis imorrn på morgonen.

Nä nu ska jag nog slänga mig ned på soffan och vila/sova någon timme, blev inte så mycke av det inatt då Aurora mest bökade å sprattlade å klappade mig på huvudet och sedan skulle hon pussas, mammas lilla fjäskis så kan man inte bli sur på henne, hon vet precis hur hon ska göra! Smart rackare :) Älskar min lilla tjej så himla mycket !!

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack ska du ha. Hoppas allt är bra med dig? kramis!

2009-02-11 @ 11:42:58
URL: http://jessicana.blogg.se/
Postat av: carro

Hehe Emilia är likadan, säger man ajaj så får man en puss och kram så går hon och fortsätter att göra bus så säger man ajaj igen och då gör hon lika igen, kan hålla på så hur länge som helst :)

2009-02-11 @ 13:04:06
URL: http://carroliinas.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hehe är tjejer så lätt o förstå sig på då???

HAHA min mamma förstår ja mig inte på jämt..

2009-02-11 @ 16:56:13
Postat av: Emma

Haha, tänk om du blir kille i ditt nästa liv?

2009-02-11 @ 17:56:09
URL: http://angelkid.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är där jag jobbar mest och där jag trivs bäst att jobba... Svårt det där, skiljer sig lite mellan avdelningar på alla ställen. Emilia ska gå på J-holmen, av småbarnsavdelningarna tycker jag snickeboa är bäst pga bra och trevlig personal som leker mycket med barnen, av syskonavdelningarna är Saltkråkan den lugnaste avdelningen och personalen där är skojiga och med glimten i ögat. Men skulle inte säga att dom andra andelningarna är dåliga :) J-holmen går ju sällan på promenader, i gång i veckan på vår/ höst.Vinkelboda går på promenad varje förmiddag, i skogen, matar änder osv. På Trillingboda verkar dom inte ha så mycket att göra ute på gården. Men svårt det där, var jag trivs och inte, handlar mycket om arbetsuppgifterna och raster. (bara j-holmen som har två/tre raster)Svårt att tänka som man vore ett barn som gick där. Men gick på j-holmen som liten och trivdes, 3-4 jobbar fortfarande där :) Men vad har du hört om dom?

2009-02-12 @ 22:52:07
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Jag vet faktist inte nu, men de borde finnas. Jag köpmina från ellos för säkert 2½år sedan :S

2009-02-13 @ 21:42:10
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: carro

Är ju inte lätt det där, näe Emilia har inte fått nån plats där än,skrev upp henne till juni, men kanske ska skjuta upp det till Augusti, vill inte att hon ska gå nån annanstans, ingen av oss har ju körkort, sen tycker jag att jag känner personalen där så pass att det skulle kännas lättare att lämna henne där sen har ju Emilia träffat all personal där flera gånger. Men inget är ju bestämt...

Vet inte om jag har sagt nåt till Ankan, men hon hade praktik där strax efter gymnasiet och hon trivdes inte så bra. Dumt att jag skriver varför, bättre att höra med henne.

Vet inte vad du menar med tider, men dom har ju öppet lika som andra dagis. Dom har blivit hårdare med att man lämnar innan jobbet och inte typ en/två timmar innan (som många vill)lika med hämtning,men är nog lika överallt.

Vet inte riktigt hur du ska göra, men skulle ni byta så kommer hon nog trivas lika bra, dom anpassar ju sig så fort :)

2009-02-13 @ 21:55:50
URL: http://carroliinas.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mkt. bara säga till om du vill ha hjälp:)

Kram Emma

2009-02-13 @ 22:16:54
URL: http://emiiiizen.blogg.se/
Postat av: mikaela

vilket fint namn du har valt att döpa din dotter till :)

2009-02-14 @ 00:08:12
URL: http://ingamikaela.blogg.se/
Postat av: Emma

Du kan ta min mejl adress det är även msn så ska jag fixa :)

[email protected]



Kram emma

2009-02-14 @ 15:04:35
URL: http://emiiiizen.blogg.se/
Postat av: carro

Håller med dig, men vi har inte närmare till bodarna än ni, vi bor ju faktiskt ca 50 meter från er :) Bor på berget. Jag vill att hon ska gå på dagis, tänkte skjuta upp bara för att det kan vara dumt att börja i juni när både personal och barn är lediga. Jo det har Ankan nämnt för mig med men det är inte så om man tex jobbar som vikarie, många föräldrar där som gör det och det är inga problem alls :)

2009-02-14 @ 16:53:38
URL: http://carroliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback