Nervös !

Just nu så börjar jag att bli riktigt jäkla nervös!
Imorrn är det ju 19 februari och därmed ska hormonspiralen sättas in.
Vet egentligen inte varför jag e så himla nervös men det låter lite läskigt med att sätta in en spiral å öppna livmodern. Men som tur är så har jag en underbar darling som tänker kliva upp med Aurora imorgon å ge henne frukost å göra iordning henne inför dagis så får jag lite sovmorgon. Annars blir jag så nervös på morgonen och får bara springa på muggen, har nervösmage :D Så jag kliver upp strax innan 9 så Aurora hinner till dagis kl 9 sedan så åker vi direkt till sjukhuset då jag ska vara där kl 10 och jag ska 2 alvedon ca 1 timme innan.

Hoppas att allting går bra å smärtfritt, hehe.
Har man klarat en förlossning så är nog detta "peace of cake", men endå!

Med tanke på vad spiralfan kostade så får den nog sitta några år så man får valuta för pengarna, ha ha ha!




Älskar min familj så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback