Utmaning

Jag har blivit utmanad av: stephanie

Gör såhär:
Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.


BILDEN
Där är jag med gravid magen i vecka 34 och det är lilla Aurora som gömmer sig där inne.
 Det var en underbar tid att få vara gravid och jag saknar det faktiskt en hel del.
Ser redan fram emot till nästa gång, fast det dröjer några år till..
Aurora Elisabet Nilsen
17 januari -08
2918 gram & 50 cm
kl 05:13!


JAG UTMANAR!

Emma
Sabina
Ankan
Jessica
Jennie
Carolina


OBS: Bilden var i ett litet format å jag förstorade den litegrann, därav dålig bildskärpa!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag tränar på Friskis & svettis. Börja träna där du med, så kan vi träna tillsammans! ;)

Puss

2009-02-08 @ 22:32:54
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback