1 år!!

Igår var ingen vanlig dag för det var Auroras 1 års dag, hurra hurra hurra!!


Så nu är Aurora 1 år och liten börjar bli stor!
Kalaset blev verkligen lyckat och jag är nöjd med precis allt. Vill börja med att tacka alla som kom, ni gjorde verkligen dagen fulländad och Aurora fick den bästa första födelsedag man kan tänka sig med massor av fina paket!
Hon hade dock inge intresse alls av att ens försöka öppna några paket, så det fick jag göra. Det var roligare efteråt när mamma hade öppnat paketen och hon fick börja leka med sakerna :) Men nästa år så river å sliter hon säkerligen upp paketen själv, hehe.

Det var tur att jag hade mina vänner här vid lunch och att jag tog familjen på eftermiddagen. För när familjen kom så var vi 25 pers totalt här inne och det fanns tyvärr inte ens sittplatser till alla, hehe. Men det löste sig kanon endå!
Tårtan var hur fin som helst och var seriöst den godaste tårta som jag har ätit iaf, var nästan synd att skära i den så man förstörde den, så fin var den. Men den var ju till för att ätas :)

När kvällen kom igår så var Aurora helt uppe i varv och sååå övertrött, inte så konstigt med tanke på vilken dag det var och hur mycket folk det var här från lunch tills hon nästan gick å la sig, inte van med det. Hade verkligen en superbra dag och den kommer vi att minnas! Hoppas att lilla damen gör det oxå, ytterst tveksamt haha, men vi knäppte en massa bilder så hon får kika på dom i framtiden.

Aurora fick som sagt superfina presenter, jag skriver lite vad hon fick, men jag skriver inte av vem o så, skriver bara sakerna. Hon fick bl.a superfint guldhalsband med ett hjärta som hänge, kavat stövlar, mimmi dress, hello kitty säng till hennes docka med tillbehör, kökstillbehör, kundvagn, fotoram från 1 månader - 1 år, födelsetavla samt en tavla att sätta på dörren för det står "Här bor familjens busfrö", en grej att sätta på vagnen med ratt med både ljus & ljud, docka som både säger "mamma, grinar, skrattar", hund som sjunger å dansar, strumpbyxor, klänning, diskmaskin, anka som man stoppar klossar i så låter å lyser den m.m. jag har säkert missat att skriva något, men kommer inte ihåg allt hon fick.

Det var iaf lite uppdatering om dagen, skulle ha gjort det igår kväll men var helt slut så jag låg på soffan hela kvällen och det var superskönt!


Här kommer det lite bilder!


TÅRTAN



FÖDELSEDAGSBARNET




KALAS



PRESENTERNA





TACK ÄNNU GÅNG TILL ALLA SOM KOM!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja inte minns hon sin 1 års dag inte - men hon har ju bilder att titta på sen o få det berättat =) man grejar o donar tills de fyller 1.. he he men de förstår ju inte så mycket av de - men de finns bildbevis iaf ;)

2009-01-18 @ 13:17:26
Postat av: Marie

Låter som om att lilltjejen fick en toppendag.... =))



2009-01-18 @ 13:20:45
Postat av: Tina

Superfin tårta! Såg riktig smarrig ut också :D

2009-01-18 @ 14:05:39
Postat av: louise

hej ! du har fått en award ! kolla min blogg så får du veta mer. :)

2009-01-18 @ 19:16:35
URL: http://louisean.blogg.se/
Postat av: Elisabet

hur går det med badrummet?

2009-01-18 @ 20:55:02
Postat av: Madelene

Elisabeth ~ Det går fin fint, allt e snart färdigrivet. Har inte hunnit att göra något i helgen då vi haft fullt upp med kalas. Men de sista åker ut i veckan sen så kan man börja bygga upp det nya badrummet

2009-01-18 @ 22:19:57
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Härligt:)

2009-01-19 @ 08:20:48
Postat av: Sabina

Ja, tack själv, det var roligt att träffa er! :D PUSS

2009-01-19 @ 12:34:08
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: vilma

grattis

2009-01-19 @ 15:12:43
URL: http://viilma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag är rätt stolt att jag vågade faktiskt, men annars finns ju alltid löshår ;-)

2009-01-19 @ 22:10:09
Postat av: Malin

Den var från mig, namnet försvann!

2009-01-19 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback