Erland

Så hette min morfar och han skulle ha haft namnsdag idag om han hade levt.
Igår kväll tände jag ljus för honom för det var då hans årsdag, har nu gått 11 år sedan han lämnade oss. Tiden har gått så otroligt fort och jag saknar honom så mycket, han var alltid så rolig o skulle busa hela tiden.
Han har en speciell plats i mitt hjärta! Älskar å saknar dig.



Nu sitter jag å väntar på 2 saker.
Det ena är att jag ska till arbetsförmedlingen på basinformation samt få prata med handläggare. Weee (ironisk).
Den andra saken är att jag vill att mammsen ska ringa. Hon e nämnligen på sjukhuset för att återigen ev gå in och spränga i hjärtat, det e något som inte är som det ska och hjärtat får inte tillräckligt med syre. Så jag vill att hon ska ringa NU och säga att allt har gått bra!



Det var allt ifrån mig just nu, måste snart flytta arslet till arbetsförmedlingen mot min vilja, hehe.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej.

Hur har det gått för din mamma?

blir så orolig när man hör om detta.

kram

2009-01-08 @ 23:20:30
Postat av: Elisabet

Skönt allt gick bra...

2009-01-09 @ 07:36:44
Postat av: Madelene

Johanna ~ Det gick bara bra. Har natten fortsatt bra så får hon komma hem idag =)

2009-01-09 @ 09:18:01
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: johanna

skönt att höra. =)

2009-01-09 @ 11:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback