Mysigt

Jag sitter här hemma för mig själv och har det supermysigt!
Micke är hos Rob å hjälper han med bygget i källaren, Aurora sover lunch. Jag har nyss plockat iordning i köket efter att damen ätit lunch. Nu sitter jag här vid datorn och spelar en poker och mysaer framför kaminen som glöder.
Tittar jag ut på snö yret genom fönstret så myser jag ännu mera, för framför kaminen är de varmt vill jag lova :)
Ska nog slänga in en vedpinne till så de fortsätter att brinna några timmar till =)



Men vid 15 tiden ska jag åka in till stan å fixa lite, ska bl.a hämta en resesäng hos brorsans polare så lillebror har något att sova på inatt. Vi ska ju nämnligen på brölloppsfest ikväll och då ska mamma ha Aurora men dom ska sova över här hos oss. Mamma får slagga på soffan, hehe :D De gör hon nog så gärna, hon sover på soffan hemma ibland med, hon brukar variera mellan säng å soffa då ryggen strejkar.

Jag var på systemet igår å inhandla lite god helgsdricka :) Ska verkligen bli roligt med fest ikväll, det är ju inte så ofta man festar längre, men ibland är det avkopplande å roligt =) Att man fått barn är inget hinder, skönt att få vara lite barnledig dom få gånger som man är det. Nästa lördag är det tjejkväll hos Tezzan inne i stan, så de ser jag oxå fram emot. Men då blir jag nog nykter som de ser ut i dagsläget iaf, eftersom jag dricker den här helgen. Men ska låta de vara osagt för jag har inte bestämt mig ännu om hur jag ska köra. Men vore skönt att kunna köra hem sen, men samtidigt roligt att festa med tjejerna i stan, för de har jag inte gjort på jag vet inte hur länge, men innan Aurora kom iaf.


Nä nu börjar dte hända grejjer på poken så lär hänga med i svängarna där :)

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: johanna

Bröllopsfest? eran?

2009-01-24 @ 15:13:59
Postat av: johanna

Hehhe.. var inget.. läste för snabbt.

2009-01-24 @ 15:14:57
Postat av: johanna

läste för fort.. hehe var inget

2009-01-24 @ 15:15:36
Postat av: Kimmizz

Hoppas ni får de trevligt ikväll.. Snart är de ERAN bröllopsfest.. =))

Kram

2009-01-24 @ 17:45:55
Postat av: Marie

Skönt att ni kan koppla av ibland.. och att mamma hjälper till med Aurora lite då och då...Det behöver man...

2009-01-24 @ 23:15:15
Postat av: Madelene

Johanna ~ Jag föredrar att ha brölloppsfest efter att man gift sig, inte innan.

2009-01-25 @ 12:10:15
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Marie ~ Ja man behöver att göra något tillsammans ibland och få vara lite barnledig. Så dom få gånger det händer så kopplar man verkligen av. Aurora älskar ju att vara med mormor oxå :)





Kim ~ Vi hade det jättetrevligt. Snart å snart går ju å diskutera, men i år har vi vår brölloppsfest iaf, hehe :)

2009-01-25 @ 12:11:52
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var ju där iaf 2h =)

2009-01-25 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback