Nej Nej

Nej nej nej de kan inte vara sant!
Nu är det min morbrors tur att få problem med hjärtat.
Han fick åka ambulans in i natt och opererades nu på morgonen så han fick göra det som mamma oxå fick göra, spränga samt sätta in nät osv. När ska det ta slut? Mamma kom hem från sjukhuset i fredags & så får morbror åka in idag. Vi har redan varit till sjukhuset och hälsat på han en kort sväng, för Aurora ville hem och sova sin lunch då hon var trött å grinig. Så jag får åka in imorrn när hon sover sin lunch så jag kan hälsa på en liten längre stund.

Om en stund så kommer pappsen och hämtar oss för vi ska åka till Arbetarbladet och knäppa kort på lilla damen så hon blir med i tidningen på lördag då hon fyller 1 år! Hoppas att hon kan le lite på kortet bara så hon inte ser så allvarlig ut, hehe. Pappsen ska hämta oss för att vårat högra backdäck har gett upp, så nu lär vi jaga nya däck med. Alltid är det något och jag tror att jag ska sluta att åka bil!


Nä nu får lilla damen ta å vakna, men jag vill inte väcka henne. Men snart lär jag nog göra det iaf så hon vill sova till kvällen.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Marie

Det verkar som om den där bilen inte alls är på eran sida ;)



Vad kul att hon ska vara med i tidningen på 1:års dagen.. =) Sånt är alltid roligt... Speciellt första födelsedagen iaf.. ;)

2009-01-12 @ 14:47:07
Postat av: Kimmizz

Nu får de vara nog med allt för er. När ska ni få vila ut.. tänker på er familj Hoppas de blir fint kort på tösen. Ska köpa tidningen så ja får kortet också.. Kram

2009-01-12 @ 15:08:14
Postat av: johanna

Hoppas det går bra för honom.

Ni har haft nog med utur nu.

Kram

2009-01-12 @ 15:38:28
Postat av: Elisabet

Hoppas allt gick bra o han är hemma snart igen o att ingen annan behöver åka in mera nu

2009-01-13 @ 08:06:51
Postat av: Emma

Nää vad trist.. Hoppas det går bra för Stickan..

2009-01-13 @ 23:10:18
URL: http://angelkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback