Renovering

Igår så fick man äntligen tapetsera i källaren (mickes bil-bane-lekrum) =)
Det e ju så roligt att tapetsera och fort går det, hehe.
Det blev iaf ljusgråa tapeter med något mönster på för att liva upp det lite, sedan så sitter det en ljus bröstpanel.
Det var väldigt fint =) Det enda som är kvar nu är att lägga golv samt köpa list som ska sitta mellan panelen å tapeten typ. Jag vill ha mörkt golv då jag tycker det blir finare till den ljusa panelen. Men eftersom det inte finns något fönster i rummet så är jag lite rädd att de kan bli för mörkt, men jag tror inte att det blir det, för panelen å tapeten är ju ljus samt så kommer det ju att finnas lampor där inne, dessutom så ska det vara lite småmörkt så man ser lyserna på bilarna sen när man kör.

Här kommer det iaf en förebild och en efterbild, samt en liten närmare bild på hur tapeten ser ut.


FÖRE


EFTER

Obs, det ska på en snygg list där över så det kommer inte att se sådär snett/ojämt ut.

TAPET

Obs, fortfarande lite tapetklister kvar på bilden, knäppte precis medan vi höll på å efter de var klart.



Det kommer fler bilder sen när hela rummet är klart, måste lägga golv, sätta upp listen samt så ska han bygga upp bilbanan, så när det e klart så får ni se helheten :)



Nu ska jag basta och sen duscha, mycke skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback