Uppdatering

Ja nu blir det ett inlägg med lite gott & blandat, varierad läsning kanske man kan kalla de :D
Har ju inte uppdaterat på några dagar då jag varken haft ork eller tid. Men nu så ska jag uppdatera lite snabbt för att sedan hoppa i lopplådan och sova gott :)

Torsdagen gick väldigt fort. Jag åkte till sandviken med Emma, hennes mamma & Maritha (Peters mamma). Vi åkte till klädjätten å de var första gångne som jag var dit, å jag kan säga att jag kommer åka dit flera gånger. Dom hade mycket fina barnkläder o så var det billigt. Nu köpte jag bara en pyjamas till henne, 2 delad med byxa å tröja för 59 kr. Jag har iaf hittat min favorit affär :) Efter klädjätten så blev det ÖB och sen valbo, gick in lite snabbt på ikea och sen åt vi lite lunch på donken och sen åkte vi vidare till biståndsgruppen (loppis), owe jansson och sen fäörbi röda korset (även det loppis) i bomhus. Hade en riktig roadtrip på nästan 6 timmar, men det var kul och skönt att få göra lite saker på egen hand. Grabbarn grus (Peter & Micke) var såklart hemma å lekte med Savannah & Aurora.

Fredagen så fick jag äntligen åka och hämta pärlan på verkstaden, så den står den hemma på gården igen och det är skönt, lite drygt att vara utan bil 1 vecka när man är van, men de har gått jättebra endå. Sen var jag bara hemma å mös med Aurora då jag var borta fårn henne så många timmar på torsdagen samt så blir jag borta fårn henne på lördagen.

Lördagen började med att jag hämtade upp Emma strax före kl 9 och då styrde äventyret till valbo då vi åter igen ville prova lyckan med att sälja/bli av med lite mera barnkläder på loppisen. Denna gången gick det faktiskt bra, vi båda sålde en hel del, men fick endå åka hem med en massa. Hade ju iaf en sisådär 3 kartonger med mig dit och fick hem med 2 st, så jag är faktiskt mycket nöjd! Kostar 100 kr att hyra ett bord där en hel dag o de tjänade jag in + lite till, så jag e som sagt nöjd! Efter loppisen så hann jag bara att komma innanför dörren så kommer Mange med sin dotter Ella, så barnen fick leka litegrann och sen smet jag ned i källaren och gjord emig iordning för lite tjejkväll. Aurora sover hos mamma inatt då hon ville ha henne, därmed så ville jag vara nykter på tjejkvällen å inte följa med ut på krogen. Vill kunna vara körbar ifall något skulle hända. Men jag hade sjukt kul på tjejkvällen iaf och vi sjöng singstar o de va längesen jag hade såhär kul med tjejerna faktiskt, tror vi blev en 12-13 st. Så nu måste jag fan inhandla singstar för de måste jag bara ha. Nog för att jag sjunger som en kråka, men det var roligt och det är huvudsaken :) Vid 22:30 så bestämde jag mig för att åka hem så jag åkte inom mAx på hemvägen så magen blev tyst :)

Det var iaf lite uppdatering!

Nu ska vi gå och sova och njuta av en sovmorgon, de behövs!!


Iiiik, på måndag halv 10 är det dax för inskolning på dagis. Spännande :)

God Natt

Kommentarer
Postat av: Elisabet

låter som en mycket upptagen v :) nattinatt

2009-02-01 @ 00:46:44
Postat av: Anonym

Ja de får vi hoppas på :D

2009-02-01 @ 13:51:41
URL: http://shamai.blogg.se/
Postat av: Marie

När var det du skulle börja jobba då?

2009-02-01 @ 20:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback