Kalas

Idag har vi varit på 2 års kalas hos Klas, grattis igen grabben :)
Hoppas att du får nytta utav poolen, badbollen och badringen som Aurora så fint köpte själv på barnens hus ;)
Alltid lika gott med tårta och jag älskar när det e jordgubbar på, så jag tog några extra på sidan av tallriken, mums =)

Annars så har man jobbat idag, men det var skönt och lugnt, sedan så har vi hjälpts åt med att stapla ved! Vi har sprungit så mycket med ved nu så det tom är spår i gräsmattan där vi har gått, det e sant! haha. Men nu syns det äntligen att vedhögen börjar att minska, kändes hopplöst där ett tag när vi stapla å stapla å det syntes bara där man staplade, inte fårn vedhögen, men nuså :)

Nu ska jag nog gå och spela lite mario galaxy. Micke har gömt sig i källaren där han fixar med att sätta upp en ny vägg osv, så vi kan stapla ved i rummet brevid pannan. För nu är det fullt i vårat vedskjul ute. Men han ska få pallar av sin bror vilken dag som helst så då kan vi stapla mera ved brevid garaget och under vårat vardagsrumsfönster, sen blir resten inne. Då får vi nog plats med allt, hehe.

I morgon blir det leklandet, skoj för barnen, å även vi vuxna måste jag erkänna haha :)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tack för att ni kom :) han ska få bada i den när de blir fint väder igen. Ses imorgon kram

2009-07-08 @ 21:54:40
Postat av: Katrin

hehe leklandet e asgrymt ju =)

mina ungar älskar att åka dit!

2009-07-08 @ 23:56:36
Postat av: sabina

Hehe, mina skor är som mina bebisar ;)

2009-07-09 @ 20:23:21
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback