Kaos

Precis när jag skulle gå hem från jobbet igår så blir det kaos, personal springer upp och säger att dte brinner på boendet i andersberg, då det oxå är förenade care så behövde dom förstärkning. Så alla vi som skulle sluta kl 20 fick åka dit så inom 10 minuter var vi där, hualigen säger jag bara. Å fy vad det luktade rök, inte så konstigt dock. När vi kom fram så hade dom iaf släckt elden som tur va, vi mötte 3 brandbilar på vägen. Men det var endå kaos på bygget. Vi hjälptes åt att lägga några kunder, dom som gick, några avdelningar var ju evakuerade eller var det heter? Usch det är verkligne hemskt när något sådant händer.



Idag händer inte många knop. Har pysslat lite under förmiddagen och rensat Auroras rum från onödiga leksaker. Blev en hel kasse å lite till. Sen blir det kontroll å vaccination på bvs kl 3. Hua för sprutan! Men ska bli skoj att s ehur mycket damen väger, om hon kommit över 10 kg nu, det är tveksamt men jag hoppas det. Efter bvc så får vi besök av familjen Lundin/Soumela så det blir trevligt :) Kan grabbarna köra bilbana, the ladies kan fika och planera lite inför resan till ullared och barnen kan leka :)


Nu ska jag hänga lite mera tvätt, den hänger sig inte själv, tyvärr! haha

Kommentarer
Postat av: Katrin

Grattis på namnsdagen =)

2009-07-22 @ 13:01:34
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Elisabet

;) roligt hade vi - nästa gång blir de grillning va?? hehe.. barnen lekte med varandra o kramen innan vi gick ut - sååå gulligt -tack o kram

2009-07-22 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback