Klänningar :)

Dessa två klänningar är påväg hem till mig, kommer vilken dag som helst! :)

Det är en blå klänning med massor av glitter med ett snyggt rosett bälte. Den ska jag ha på Tezzans 25 års fest i september då hon har "Glitter" på temat, det innebär att det ska vara så mycket glitter som möjligt, kille som tjej ;) Så denna klänning blir perfekt och snygg är den oxå, enligt mig :)



Sen blev det en mer lite enklare vanlig svart klänning med volang som jag oxå fastnade för, tycker den va stilren & enkel. Hoppas att dom kommer snarast!

Kommentarer
Postat av: Katrin

den svarta va jättesnygg =)

2009-07-28 @ 23:50:00
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilka snygga klänningar. Kommer bli riktigt snyggt de där Madde.=)

2009-07-29 @ 15:14:46
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: ankan

Va snygg dom är =) vilken sida har du hitta dom?

Tycker de är skit svårt att hitta klänningar.

2009-07-30 @ 09:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback