Längesen

Ja nu var det faktiskt längesen som jag uppdaterade bloggen, har verkligen inte haft tid.
Har jobbat fredag, lördag & söndag- Hade delad tur både lördag & söndag så jobbade då först 7-12 sen ledig till kl 16 för att sedan jobba 16-21 igen. På dom lediga timmarna på lördagen så åkte jag med bror till pappa där det bjöds på spaghetti & köttfärssås samt kortspel, pappa vann 2 och jag en, bror ingen alls :) På söndagens lediga timmar så var vi på dop, kusin Isidor döptes igår, efter dopet blev det mat & fika. Så jag åkte direkt från fikat tebax till jobbet. Var lagom trött när jag gjorde dom sista timmarna på jobbet igår, helt slut var jag faktiskt. Så det var verkligen super skönt att jag är ledig idag! Då jag ska jobba tisdag - fredag sen!

Ååh jag vill verkligen ha helg nu, är ledig hela helgen och det ska bli så underbart. Dessutom så händer det en suprise i helgen så nu vill jag ha helg!

Måndagen började faktiskt med en liten sovmorgon till halv 8, det var skönt! Jag blir så himla trött på pencillinet så det är inte sant, känner mig som en vandrande zombie om dagarna, men tar sista pencillinet på onsdag kväll så då kanske man får bli människa igen. Vi var till Ankan & Hampus nu på förmiddagen så barnen lekte, å småbråka :D Dom ska ju alltid ha samma sak samtidigt, slår ju aldrig fel hehe. Men det var trevligt å ses igen.

Får jag min vilja igenom så blir det valbo med ikea efter att Aurora har sovit sin lunch, just nu så vägrar hon att sova, hon är övertrött o då strular hon bara, så micke förösker få henne att ligga ned i sängen nu.. Vill till ikea och köpa nya kuddar till sängen, jag kan inte sova på dom jag har nu, knöliga å platta och det är de värsta jag vet. Så måste ha nya!

Sen blir det bara lugnt resten av dagen å ska njuta av ledigheten hehe.


Nu ska jag föröska natta damen igen, roligt när dom vägrar saker, eller inte :D hehe

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt med en ledig dag för dej. DE behövde du efter din arbetshelg. Stackare. Måste vara jobbigt med delade turer? Hela dagen går ju bort. Men de blir ju pengar som sagt.

Kram kram

2009-07-27 @ 17:44:56
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Katrin

Uscha låter ju hemskt att jobba så mycket hela tiden. Var rädd om magen bara så det inte blir magkatarr för det är hemskt. Kramar

2009-07-27 @ 19:26:18
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

jag tycker citygross är skitdyra, bortsätt från köttet. lr dyra å dyra, men inte billigare än nån annanstans..:P

2009-07-27 @ 19:46:32
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vi myser o har det bra nu när vi är lediga ;) såååå skönt!!!Frisk luft o inge stress eller jobba ;) Hoppas ni haft en toppen dag kramar

2009-07-27 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback