Sjuker :(

Fy för att vara sjuk, jag hatar det!
Det jag hatar efter det är vara hemma från jobbet, är hellre sjuk på lediga dagar! Men men, ibland är de inte mycket man kan göra åt det. Jag jobbade iaf gårdagen med 38,7 i feber och hade tänkt gjort likadant idag, men då jag gick å la mig direkt igår efter jobbet med världens huvudvärk så fick jag även vakna med den, trist! Jag har nyss klivit upp och blir inte uppe länge, känner att det inte går, det är tack vare alvedonen som jag äter var 4:e timme som gör att jag orkar sitta här en liten stund och blogga. Aldrig varit med om nå liknande, jag vill inte veta hur det är att ha migrän om jag har sån här huvudvärk nu, hualigen! Om jag inte åkt på migrän då förståss? Aldrig haft det så ingen aning, alvedonen hjälper iaf och de gör de väl inte vid migrän? aja dte visar sig. I morgon hoppas jag på att jag kan jobba iaf, jag tänker göra det så länge huvudvärken håller sig borta, med den kan man inte tänka klart.


Nä nu blir det sängen återigen, orkar fan inge annat :( Synd om mig idag, tycker jag iaf :D Hahaha
Å mamma är i Norge, så får ingen tröst där heller, haha. Jag är som ett barn annars när jag blir sjuk, vill ha mamma nära :) Gonatt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förlåt! Glömde ringa i fredags. Har haft krångel med mobilen med.

Blev så glad när solen sken. Va tvungen att åka ut på sjön och få lite sol på mej. Kom hem så sent så de va bara att äta och lägga sej på soffan efter de. Men hur jobbar du i veckan då? Eller nu är du ju sjuk läste jag precis men du kan väl höra av dej när du blivit piggare. Krya på dej vännen

2009-07-20 @ 13:07:39
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Krya på dej kramar till dej

2009-07-20 @ 16:13:20
Postat av: Katrin

Krya på dej vännen! Kram

2009-07-20 @ 23:57:13
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Marie

Hoppas du kryar på dig snar.. Kramar

2009-07-21 @ 00:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback