Snart helg

Jaa snart så är det äntligen helg och därmed 2 dagars ledighet, lovely :)
Dagen har flytit på bra. Ringde å pratade lite med min anordnare på företagar skolan i morse så nu är jag lite smått nyfiken på vad han fick fram av mitt ärende, men jag ska dit nästa vecka så jag får nog bara stå ut att vänta tills dess.. Annars så gick det fort som tusan att jobba idag, ett 12 - 20 pass brukar annars gå lite segt sådär då hela dagen blir borta, men det sa bara pang poff så var kl 20 och jag fick åka hem, skönt det oxå :) Dubbelpass i morgon sen leedig :)

Det blir inte så mycket mer uppdatering än så för ikväll, jag tänkte läsa lite bloggar istället ;)



Slänger in en bild på min nya dator som i loooooove !!
Såhär ser den ut (Dock så ser den mer lila ut på bilden men den är rosa) Får knäppa ett kort med digital kameran i framtiden, orkar inte just nu. Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Madde! De va längesen. Är allt bra med dej? Läser på din blogg att de är mycke jobb för dej nu. Stackare. Nu när sommaren är här. Men du gillar att jobba har jag läst.=)

2009-07-03 @ 16:56:34
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Grattis Aurora på din namnsdag!! Många kramar från oss

2009-07-03 @ 19:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback