Söndag

Idag är det söndag och man mår väl som förtjänar av gårdagens partaj!
Men jag hade verkligen as roligt så det är värt måendet idag :D Fast måste erkänna att det var lite lamt i början, men sen drog jag & Tezzan igång festen så då blev det roligt. Vi kom sist dit då jag först jobbade så vi kom inte dit fören strax före kl 21, men Micke var redan där kl 18. Det bjöds på en skitgod ost & skinksallad med feta ost i, jag har aldrig gillat feta ost, men det var skitgott igår så jag tog en mega portion av sallad, hade ju jobbat 8 timmar innan oxå så var hungrig å behövde något i magen. Jag hade 7 cider med mig och alla försvann ganska fort, sen bjöd Tobbe på öl, så de tackar vi för. Annars hade det roliga slutat redan vid 12 då det var slut på drickat hehe. Vi kom hem sent inatt oxå, runt 03 tiden. Sen upp rätt tidigt med Aurora så man är lagomt trött & sliten efter bara några få timmars sömn, då klev endå Micke upp med Aurora 2 timmar före mig så han e nog oxå trött. Men vi hade skoj och det var huvhudsaken :)

Bilder kommer ikväll eller i morgon, men kan säga redan nu att dom ses på egen risk :D haha

Nu är jag hos mamma och ska få mat innan det är dax att åka o jobba, jobbar 16-21 idag så jag åkte redan in med mamma runt halv 1 då bilen står kvar hos Mange sen igår. Jag ska hämta dne ikväll efter jobbet. Har egentligen inte sån stor matlust idag men mamma skulle fixa skitgod middag så då kan man inte tacka nej, ska få fläskfile med kroketter och hemmagjord kantarell sås, den är min favorit! Så nu ska jag gå och äta och sen jobba.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Låter som ja missade en kanon kväll :/ men mådde inge vidare.. Men jag TROR/VET att de kommer en chans snart igen ;)



Glad för er skull att ni haft roligt - de kan man leva länge på



Kram - boka dag/kväll för grillning/bilbana nu =)

2009-07-12 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback