Sooool :)

Äntligen fick man lite sol och värme i det här landet!
Underbart att sluta tidigt så vi hann att göra saker i finvädret. Direkt efter jobbet så åkte jag bara hem och bytte om, sen åkte vi direkt till dagis och hämtade Aurora för att sedan åka till furuvik :) Synd bara att ungefär resten av sveriges befolkning hade samma tanke som oss, har aldrig sett så mycke folk där någonsin, hur parkeringen såg ut ska jag nog inte ens nämna. Folk stod där dom inte fick stå för det fanns knappt någon plats, så Q park hade ju rena rama julafton att böta minst 100 bilar. Vi fick iaf en laglig parkering efter mycket letande. Så lilla damen fick bara åka 2 karuseller, hon har dessutom inge tålamod att stå i kö och ävnta i 30 min på att få åka karuseller så hon fick åka bilarna 2 ggr där för behövde man bara stå 20 minuter. Blev mest att kolla på djuren och att jaga bä bä bä och sen äta glass. 2 timmar blev vi där sen åkte vi hem för morfar var här och klippte våran gräsmatta :)

Efter det så bjöd vi far på middag, det blev korv & pommes som även Aurora åt. Hon åt som aldrig förr, men det var ju oxå korv. Men chockad nog så åt hon massor av pommes och sen fick hon även gurka & riven morot till. Det blir inte en middag här hemma utan sallad/grönsaker, det ska hon lära sig att man äter till maten. Som tur är så älskar hon det mer än maten, hehe. Sen gick morfar ut och plockade hallon från våra hallonbuskar, Aurora chockar oss igen med att smälla i sig hur många hallon som helst, sen ville hon även ha vattenmelon som hon åt en del av oxå. Så hon somnade definitivt mätt & belåten ikväll och var superduktig som åt det! Hon har inte fått någon burkmat på hela veckan nu. Hoppas bara att hon snart vill börja äta potatis å pasta o så med.

Snart är det helg och jag längtar! Hoppas att mina klänningar kommer i morgon, skulle vilja ha någon av dom i helgen. Annars måste jag börja rota fram nå kläder och det har jag ingen lust med, vill ha en klänning! Råkade beställa en till igår så nu inväntar jag 3 klänningar, men dom behövdes :)

Nu ska jag kolla på film, Baksmällan, hoppas att den är lika rolig som den verkar!

I morgon hoppas jag på lite sovmorgon, börjar inte jobbet förens kl 15 och slutar kl 20, då ska jag hem till Tezzan och färga håret, spännande :)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

haft sool här med idag =) kram

2009-07-30 @ 17:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback