Yes Yes Yes !!

Jag kan knappt tro att det är sant, efter alla dessa år så har en dröm slagit in!
Jag skakar fanimej fortfarande i kroppen, haha :D

Då är ni väl nyfikna och vill veta varför? Då ska jag berätta för er :)

Chefen kom upp till min avdelning efter jag börjat att jobba idag och berättade att jag fått en tjänst!!Jag ska inte gå som timvikarie efter sommaren, jag har fått en tjänst! Jag får gå på ett alldeles eget schema och fick på 90,7 % med månadslön!  Helt underbart!! Å det är för mig riktigt stort! Jag börjar den 1 september och slutar ju mitt sommarvikariat 13 augusti. Däremellan är jag lite ledig och ska ha lite introduktion då tjänsten är på en annan avdelning än där jag är nu över sommaren. Ska få schemat och info om lön i augusti.

Annars har det varit lite dålig uppdatering på senaste, tråkigt.
Men jag har inte riktigt haft orken när jag kommit hem från jobbet, har dessutom jobbat extra nu i  3 dagar som jag skulle varit ledig. Så igår jobbade jag från kl 7-21 utan några lediga timmar. Men nu är jag ledig enda till söndag kl 16. Så hoppas på mycket fint väder så man kan fixa o dona med hus & trädgård samt kanske en sväng till furuvik på lördag? Nu är nästan hela vedhögen borta oxå, det är bara lite lite kvar, det mesta är bara att kratta upp, så det känns mycket skönt! Annars så har vi fått en ny vägg i källaren som min man byggt dit, händer saker här hela tiden, han har myror i brallan och vill fixa allt helst på en gång, men hellre det än att det aldrig blir av. Man vill ju få det fint å klart. Just nu vill jag ha badrummet klart men det är ju så mycket att fixa med ute den här årstiden med, å då är det ju bättre att fixa ute först, badrummet kan man ju ta vid dåkigt väder, är ju ingen panik då vi har dusch å toa i källaren, men endå skönt om man slapp springa ned, å damen vill nog bada i badkar snart för baljan börjar bli något liten :D


Nu ska jag mysa lite med darlingen innan det är sovdax, natti :)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ett jätte grattis till dej ;)

2009-07-16 @ 23:29:56
Postat av: Madelene

Elisabet ~ Tackar!

2009-07-17 @ 08:49:00
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Gissa om ja blev glad när du skicka o berätta!! Lika glad som om det vore mig själv de hände hehe - jätteroligt.



Tack för hjälpen för min överraskning i kväll för karln ;)



Kram o ha en bra ledighet nu

2009-07-17 @ 09:31:05
Postat av: sabina

Vad kul, grattis!

2009-07-17 @ 10:32:20
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Katrin

Grattis till tjänsten! förbaskat roligt =)

2009-07-17 @ 12:28:13
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis gud vad kul för dej !!!!

2009-07-17 @ 13:57:33
URL: http://shamai.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis Madde! Va roligt. Skönt med en tjänst. Och du som trivs så bra där. =) De kan ju inte bli bättre. Kram på dej

2009-07-20 @ 11:28:48
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback