1 månads

Nu var det 1 månad sen vi gifte oss, så redan 1 månads dag.
Inget som man firar direkt men endå lite roligt att det gått 1 månad, känns inte som de. Jag borde få papprerna från skattemyndigheten snart så man även har bytt efternamn på pappret, ska det behöva ta så lång tid? Man vill ju bl.a förnya körkortet så man får ett giltigt id kort samt förnya alla bank kort osv. Att det står Söderin även på min post :)
Jag ringde iaf in förra veckan och då hade dom fått in det den 18 maj men inte hunnit att registrera det, så dom kanske får lite fart nu när man ringt om det, kan ju hoppas.

Nä nu blir det att kolla på en film och så får man väl springa fram å tillbaka och natta om Aurora som säkerligne kommer att strula även denna natt. Inte lätt att sova & andas när det ska snoras, hostas och slemmig i halsen.


Nationaldagen är det oxå, men det är väl egentligen tur att man inte firar den, för då blir man ju kallas rasist.
Enda nationaldag som jag firar är Norges, å det kommer jag alltid att göra, där kan man snacka om firande och att dom vågar fira, go norge :)


Tack å Adjö, metspö :D


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tiden går fort.. vi e inne på 4de månaden som gifta =)

2009-06-07 @ 10:23:08
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ja tiden den går fort.. man hinner knappt med..

2009-06-08 @ 09:18:17
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback