A U R O R A

Idag när vi satt i bilen påväg till valbo för att shoppa lite så säger damen hela sitt namn, bara sådär!
Hon sa AURORA klart & tydligt! Både jag å micke titta på varann lite små chockade, hon brukar ju säga Roran då Aurora är ett ganska så svårt namn att uttala och det är inte alla som kan det. Så chockade är vad vi blev när hon sa det några i bilen, men så roligt och duktigt, å de fick hon såklart höra =)

Det är faktiskt inte ens alla vuxna som kan uttala Aurora, många säger det oftast som Arora, men så säger man ju inte. Man säger ju det med U:et oxå, AU rora :) Ja ni förstår hehe.



Som jag skrev här ovan så åkte vi till valbo idag och shoppade lite, eller snarare att jag shoppade lite.
Jag behövde lite nya "sommarkläder" så jag köpte 2 kjolar, en röd & en svart inne på H&M. Sen köpte jag 2 linnen inne på cubus varav en är i tubform och lila, det andra linnet är i rosa och har dom här lite bredare banden, sedan så blev det en tunn tröja inne på kappahl med trekvarts ärm och den blev i svart. Det var dagens shopping det :)


Det här får bli sista inlägget för idag känner jag, har redan skrivit 2 st varav ett blev novell längd :D

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback