Bilder !

Det var längesen som jag la in lite bilder, en blogg blir tråkig utan bilder!
Jag själv tycker att det är roligare att läsa bloggar om det kommer en bild då och då vid inlägg, så då vill ju även jag ha lite bilder så inte mina läsare tröttnar, det vill jag ju inte :)

Var längesen som jag kollade statistiken här men gjorde det idag så då såg jag för 10 dagar tillbaka, har ju en hel del läsare men vill såklart ha fler! Det är dock lite fö få kommentarer tycker jag med tanke på hur många som läser, men det är absolut inget tvång, man kommenterar bara om man vill! Men jag tycker att det e roligt med kommentarer! :)

Nu kommer det lite bilder på Aurora!
(Obs: Dom är tagna med mobilen)

   



Bild nr

(1) Det här är kort på kort. Det innebär att jag har knäppt kort med mobilen på ett stort foto. Det är nämnligen 1 års kortet från Gimlins. Ni vet det som vi fick knäppa 2 ggr för lilla damen vägrade vara med på kort! Efter mycket om och men och tur att fotografen hade sin hund där som han snällt fick hämta in i rummet så den ena tjejen som jobbar där fick leka med hunden så Aurora tyckte det va roligt och skratta och då fick fotografen vara snabb på att ta kort medan hon var några enstaka meter ifrån oss och kunde ge några leenden. Självklart så vägrade hon oxå att ta av sig skorna så dom fick oxå vara med på bilden och sen är favorit gosedjuret (Bengt) med, ja vet att det är ett roligt namn å vette tusan vart vi fick det ifrån. Men apan heter Bengt iaf och är Auroras favorit, tex i natt så skulle den sova med oss i sängen, var dock inte Aurora som skulle hålla om den, utan jag. Så jag har sovit och hållt om Bengt inatt ;) haha dom e roliga dom små!

(2) Här är vi på hemköp och handlar. Man måste ju såklart få ta en paus från allt handlande och äta lite banan som hemköp bjuder alla barn då. Det tcyker jag är kanon! Barnen äter banan och föräldrarna kan handla, alla nöjda å glada!

(3) Här är en bild ifrån Laggabo där farmor bor. Här spenderade vi en heldag då pappa hjälpte farmor & Harald med att flytta ett hönshus. Mamma & Aurora lekte för fullt på den stora tomten med massa roliga saker. Hon älskar ju som ni kanske vet tut tut (traktor) och det finns ju faktiskt en riktig sådan hos farmor, eller flera. Så hon älskar att åka dit och springer å leker som tusan, mysigt :)

(4) Här är vi hos farmor igen, Snacka om en glad tjej! Här lekte vi jaga och det älskar hon oxå, springer för fullt. Tog dock paus emellanåt så hon fick hämta andan, annars har hon säkert skrattat tills hon stupat. Hon skrattar tom så hon låter som en gris ibland, å ibland kommer hon på det själv och då skrattar hon åt det. Våran Go`bit :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Fina bilder : Hur gick det med Gimlins? Fick ni betala nå mer?

2009-06-12 @ 22:29:46
URL: http://carroliinas.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Fiiina bilder :)

2009-06-13 @ 13:24:18
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback