Dålig uppdatering

Den dåliga uppdateringen beror på att vi var till valbo och köpte ett nytt spel till nintendo wii, gissa vilket det blev??
Mario Galaxy World såklart!! Alla som känner mig vet att jag fullkomlingen älskar att spela tv spel och just mario i alla sorter, har väl dessutom varvat de flesta mario spel iaf :) Så jag har seriöst inte tid att blogga, jag måste ju spela och roligt som fan är det, har dessutom kommit långt redan, då köpte vi det igår hihih. Självklart så spelar jag bara då Aurora sover, när hon är vaken så får hon all min tid :) Mario rockar!

Idag har jag jobbat på hotellet, det var skönt som fan att få jobba efter 1 veckas ledighet typ, men det var även tufft som tusan där idag och många många många rum att städa, har nog aldrig kommit hem såhär sent någonsin. Kom hem strax före kl 17! Så Aurora har haft sin längst dag på dagis någonsin, hon fick vara där i 10 timmar :( Men vad gör man då när båda jobbar och Micke brukar hämta henne då jag jobbar så hon inte ska vara hela dagar men idag hade även han mycket att göra på jobbet. Bror & Pappa kom hit strax efter kl 16 så Micke fick skjuts av dom till dagis så fick hon iaf komma hem lite tiidgare än om jag skulle ha hämtat henne, så det var skönt!


Jag återgår till spelandet, hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hanna gillar med de spelet - men ja har inte ens provat de.. Köp upladdningsbara batterier =) de har vi gjort i massor hehe

2009-06-16 @ 11:06:57
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ja där kan man nog spendera en hel del :) har du kollat buss el bil?

2009-06-16 @ 11:28:59
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Elisabet

skratt inget med bil hehe

2009-06-16 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback