Furuvik

Har haft en helt underbar dag i furuvik!
Älskar att åka till furuvik med min kära lilla dotter, för hon blir såå glad varje gång. Den här gången vågade hon att röra sig själv inne hos getterna med, förra gången då det var första gången så ville hon mest vara i famnen men nu sprang hon för fullt med bestämda steg och bara skrattade när hon klappade dom. Den ena getten pussade på Micke exakt hela tiden, han var seriöst helt dyngsur om handen/armen när vi gick därifrån, medan en liten get stångade mig mitt på smalbenet, jag säger bara Aaaaj :) Karuseller fick damen oxå såklart och lika kul som alltid, dock så fick vi inte med skratt bilderna på kort men så är det väl alltid :D

Vi tog även lite lotter och jag har alltid velat vinna en sån där stor choklad, gick till ett chokladhjul och jag sa direkt att jag skulle ha nr 14, sa till Micke redan på vägen dit att nummer 14 vinner. Mycket riktigt så valde jag nr 14 och jag vann faktiskt! Dock ingen stor choklad men en liten på 100 gram, jag blev glad endå för aldrig lyckats vinna på dom där :D Sen tog vi en gång till och micke tog nummer 17 för att Aurora är född då, och nummer 17 kom så fick ännu en till liten choklad. Många vinner på 3e gången gillt men jag skippade den, jag var nöjd med 2 choklad kakor iaf :)


Här kommer det iaf några av alla bilder som togs under dagen, se & njut :)




Obs! Skit i mina miner på bilderna, vette tusan hur jag gör men får alltid såna där miner på kort, haha!


Har fått många kommentarer på våran skylt till vagnen, gick förbi ett lotteri idag där det stod en kille som sa till oss när vi gick förbi "Gillar skylten på vagnen, inte som alla andras med namn". Håller faktiskt med honom. Själv skulle jag inte våga att ha hennes namnskylt på vagnen, barnmorskor & bvc har oxå varnat för dom, dessutom lite roligt med en sån här skylt, för den stämmer ju :)


Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Sabina

1års garanti hade jag, men den har gått ut.

2009-06-18 @ 20:24:48
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Carro

Gillar också skylten :)

Emilia har namnskylt, varför skulle man inte våga ha det? Står ju bara förnamnet, och födelsedatum, man kan ju ha bara namnet om man vill det :)

Vad har bvc sagt då?

2009-06-18 @ 22:38:43
URL: http://carroliinas.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Vad roligt o vinna chocklad :)

2009-06-19 @ 08:14:26
Postat av: Carro

Förstod att det var nåt sånt, långsökt? Ja, sannolikheten är nog inte så stor att barnet blir kidnappat med vagnen, då lär man ju lämna barnet själv i vagnen, vilket man inte gör, eller? Förnamnet spelar nog inte så stor roll att en eventuell kidnappare vet.

Fast kan förstå om man resonerade så i Usa, där väldigt många barn blir kidnappade varje dag.

2009-06-19 @ 10:09:06
URL: http://carroliinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

mysigt

2009-06-19 @ 18:56:23
Postat av: Sabina

Tack :) Hade ni trevligt igår? =)

2009-06-20 @ 18:30:08
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Skoj att du ringde igår:) vi prata bort en timme :) trist timme på jobbet. Satt ensam uppe. Hoppas allt är bra och att de var gott med Tacos idag :) kram

2009-06-20 @ 21:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback