Hemma Iaf

Ja då blev man hemma ifårn resan iaf..
Känns lite smått tråkigt om jag ska vara ärlig för jag hade verkligne velat åka på den och såg fram emot det. Men såhär kan det bli när dom små är sjuka, det kändes inte rätt att åka iväg när jag behövdes här hemma och jag redan hade varit borta sen kl 7 då jag jobbade 7 - 15 och skulle ha åkt kl 17. Så i allra sista stund så ändrade jag mig, hade redan duschat å gjort mig iordning hos mamma & jag velade som tusan. Men såklart Aurora går först, inge snack om saken. Hon mår inte bra ännu, fast den höga febern är borta så nu ligger hon strax under 38, men hon är ingen piggelino, ingenting duger, inget vill hon äta, allting är bara nej nej nej, men hon blev iaf glad en stund när jag kom hem så jag fick puss å kram, lillgumman hade gått o ropat efter mamma läänge. Hon vägrade dessutom att sova när micke första skulle lägga henne vid lunch så hon sov väl totalt 40 minuter under flera läggningsförsök. Micke sa att aldrig att du får henne att somna i rätt tid och när du dessutom ska lägga henne, som ni vet så har hon ju vägrat att jag ens lägger henne. Men jodå, jag sa godnatt å fick bamsekramen å pussen och sen la jag ned henne i sängen och så gick jag bara ut, då sov hon redan å gör ännu. Klart man är extra känslig å behöver mera trygghet när man e sjuker, så känner man ju själv, eller iaf jag :D Men vi får ses när damen blivit frisk istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback