Lillgumman :(

Då är lillgumman sjuker :(
Efter att hon sovit sin lunch så var hon glödhet på hela kroppen, så jag tog tempen och visst hade hon feber.. Hon hade 39,3 grader så hon fick en alvedon supp. Kollade tempen igen efter 1 timme och då hade den gått ned till 38. Hon har varit så hängig och int eorkat någonting på hela eftermiddagen, bara suttit/legat i famnen. Hon blev skitglad när mormor kom hit och hälsade på, men det var hennes sista krafter, hon orkade vara vaken ca 1 timme för att sedan somna, o hon sover ännu.. Så får se om hon sover för natten när hon somna runt 17 tiden eller om hon vaknar ikväll och vill vara vaken någon timme. Kan ju hoppas på att hon sover hela natten då jag börjar jobbet kl 07 i morgon och sen ska iväg på en resa så vill man gärna vara något pigg, men annars får man bara bita ihop och le endå ;) Sist hon hade feber så somnade hon oxå vid 17 tiden men då sov hon för natten och hon sov skitbra den natten, så de visar sig.

Det blev iaf ingen shopping för mig, vilket var tråkigt. Hade sett fram emot att gå på stan och shoppa lite med en vän å ungarna, men det kommer fler ggr. Då jag inte kommer att vara hemma på hela dagen i morgon, kommer inte hem förens runt ca 2 - 3 tiden på lördag natt så kände jag att jag får hoppa över stan, annars har säkerligen Micke tagit henne men han får ha henne hela dagen i morgon istället, så då fick jag mysa lite med henne idag :)

Nu har vi precis ätit lite grillad kyckling & ris med beasås och sallad, mycket gott. Men nu är jag alldeles för mätt, att det är så lätt att äta för mycket varje gång och man aldrig lär sig? haha

Ska kika lite på tv nu och bara slappa, ska lägga mig tidigt så man e piggelino i morgon :) Ska bli så kul!

Svenne Banan

Kommentarer
Postat av: Elisabet

De kommer flera gånger =) Vi var ner en sväng så H kunde klippa sig.. o sen blev vi bjudna på en fika av min äldre bror =) Hoppas lillan iggnar på sig - kramar

2009-06-05 @ 20:33:15
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback