Ny dator

Idag köpte jag mig en ny dator, äntligen!
Blev en liten Asus eee pc i Rooooosa såklart :) Som ni vet så ääälskar jag ju rosa så klart att även datorn lär vara det. Fick betala en peng extra för den rosa var dyrare än svart elelr vit, men så fick der bli =) Så nu har jag fullt upp med att ladda hem alla program, lägga in alla bilder, musik osv. Så det blir ingen lång uppdatering idag, får ta den i morgon kväll efter jobbet.

Har oxå handlat kakel & klinker idag, skit snyggt! Så nu längtar man tills det är dax att sätta upp det :) Men just nu är det prio på fönstren som Micke började med idag.


Annars så är det lugnt, har jobbat å slitit hela helgen trots att jag mått dpåligt som ett asplöv. I fredags hade jag över 38 i feber och mådde inte alls bra, slutade jobbet runt 20 tiden och sov redan kl 21. Mådde tack o lov bättre på lördagen men endå inte helt kry, gick bra o jobba iaf. Magen har blivit sp konstig, får springa på muggen så fort jag äter typ, vad jag än äter.. Så jag avstår just nu från att äta typ, eller äter kanske 2 ggr om dagen mer orkar jag inte. Får så ont i magen, men de kanske e värmen?


Nu blir det att fixa mera med datorn och kollat på film under tiden, hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

ha de bra på jobbet ;)

2009-06-30 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback