Registrerad

Nu efter lite trassel så är man äntligen registrerad som gift och heter därmed Söderin på riktigt :)
Hoppas att det snart kommer att stå så mina brev (räkningar) som kommer haha. Så nu kan jag oxå förnya körkortet och skaffa nytt pass. Frågan är bara om jag ska bli svensk medborgare eller om jag ska behålla mitt norska medborgarskap, har inte bestämt mig. Är så drygt att skaffa nytt pass annars, måste man till norska ambassaden i sthlm osv.. Det visar sig.

Nu sitter jag redo att åka till jobbet när som helst, jobbar 14 - 20 sen så är jag ledig i 2 dagar. Så hoppas på fint väder för då blir dte furuvik båda dagarna med Mange & lilla Ella.

Aurora visar vart Youghurten hamnar :D


Man ligger visst ned när man skjuter på mamma med vattenpistol


Drar man upp tröjan så blir man träffad på magen, var även de hon ville :D


Älskar er !!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

På ica maxi hade de 11pack för 59 kr ;) billigt!!!

Ja skulle med behöva en ny hehe

2009-06-23 @ 17:50:31
Postat av: Katrin

hihi vilka söta bilder =)

2009-06-23 @ 18:26:34
Postat av: Madelene

Katrin ~ Tackar, jag älskar verkligen den sista bilden :) Såg du kommentaren om dator i förra inlägget?

2009-06-23 @ 21:24:26
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Katrin

vi kanske kan snacka lite om den på msn... min karl e väldigt intresserad hehe.. dock är det lite tufft med även små utgifter just nu... men det går kanske att lösa

2009-06-23 @ 23:47:25
Postat av: Elisabet

hehe.. svärfar bits inte ;)

2009-06-24 @ 06:28:16
Postat av: Marie

Tycker du ska behålla ditt Norska medborgarskap för då har du en anledning till att åka till Sthlm (mig) :))

2009-06-24 @ 14:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback