Tierp

Jag är precis på språng att åka till tierp för lite utbildning i förflyttningsteknik.
Det är alltid nyttigt att ha i ryggsäcken även om man vet det mesta, men man glömmer så lätt. Sist jag var på sådan utbildning var när jag jobbade inom hemtjänsten så det måste ha varit en ca 4-5 år sedan. Så det är nog dax att uppdatera sig lite för de kommer nytt hela tiden och inte varje gång man jobbar heller som någon har lift eller så, då glömmer man snabbt, eller iaf jag :D Men klart att man måste uppdatera bloggen så ni andra får något att göra ;) Mohaha =)

Äntligen så är lillgumman frisk igen, sååå skönt för både henne & våran skull. Har varit en tuff helg i stort sett utan sömn, så jag känner mig mer eller mindre som en zombie, men sova får man visst inte göra fören man hamnar i graven.. Det är ju tur att iaf en i det här huset får sova varje morgon då ...
 


Uppdatera ikväller när jag är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jo men de små är sååå goa så det gör inget om man är zombie.. fast nog kan de vara jobbigt

2009-06-09 @ 10:52:13
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, jag kan tänka mej att de säger så. De är typ de jag har fått hört nu. Jag har inte alls kommit långt på körskolan. Och jag fick inte boka halkbanan än. Måste köra fler gånger innan de. Men nu har de gjort om systemet så du måste göra teorin och uppkörningen inom 2 veckor. Jag som hade tänkt gort teorin snart nog och ha den ur världen. Men de går inte. Man lär hålla den pararellt med körningen. Suck. Nya regler helatiden. Men men de är bara att köra på de.

Kram

2009-06-09 @ 20:25:14
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback