Vinn hotellövernattning hos Engla

Här (Engla) kan man tävla om denna vinst som består av 2 nätter på ett fint nyrenoverat hotell samt en middag!


Jag skulle verkligen vilja vinna den här tävlingen då det verkar vara ett fantastiskt fint ställe med nyrenoverat hotell och för att inte tala om utsikten, romantiskt! Skulle vara så otroligt skönt att få mysa med familjen och bara få rå om varandra, slippa tänka på allt som är hemma och i ens vardag för en weekend, dessutom så kunde det få bli våran brölloppsresa då vi är nygifta :) Annars är väl risken stor att vi inte kommer iväg någonstans, det är ju alltid saker som dyker upp då båda jobbar, hus som ska hållas efter o vice versa. Vann vi denna tävling så släpper vi allt och bara åker iväg!
Nu är det bara att hålla tummarna, å det gör jag stenhårt! :)

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Vad bra att du tyckte det var bra tips! :) Hoppas verkligen att ni vinner. Kram

2009-06-14 @ 20:51:42
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Hehe det har inte blivit så mycket skrivande om den än för jag att det har inte riktigt fastnat att jag är gravid igen ^^ Jo lite mådde jag illa med Meja men inte så här mycket som jag gör nu, nu kan jag knappt äta och det kunde jag iaf göra med Meja ^^ Kramar

2009-06-15 @ 10:10:07
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback