Yeah !

Det blir att åka på en hemlig resa iaf på lördag, jag ser verkligen fram emot det!
Jag säger inte att det är en hemlig resa för att jag inte vill berätta vad som händer, utan jag har helt enkelt inte en aning om vad som händer och det har ingen som ska med på resan, förutom dom som ordnat den. Det blir nog sjukt roligt iaf och jag vill ha lördag nu nu nu. Jag kollade med chefen om det var okej att byta bort mitt morgonpass då jag gärna skulle vilja åka på resan och den var bestämd redan innan, hon skulle ordna det, så nu jobbar jag bara kvällen i stället för att ha en delad tur, så kl 16 börjar jag så det är ju bra, hinner man att vakna o så, utifall det bjuds på lite alkohol :D
Å jag tackar för att jag blev tillfrågad att få åka med, verkligen kul!

Nu är jag oxå deligerad inom tierps kommun så nu får jag dela medicin, känns toppen!
Hade prov som jag är mycket mycket stolt över, fick 30 rätt utav 31! Det är nog tillåtet att vara stolt då =)
Dock lite lättretande att jag svarade fel en fråga men så kan det va, brukar har svårt för prov och få total blackout, men nu gick det kanoners, säkerligen gick det bättre på provet nu än under skoltiden för att jag verkligen tycker att det här är roligt, lika när jag läste till Undersköterska, gick bara bra de oxå för de var roligt. Vill ju in på högskolan och läsa till sjuksköterska och sen vidare till barnmorska, men de känner jag mig inte laddad eller redo för ännu. Nu vill jag bara jobba jobba :)

Idag fick jag oväntat besök! Josefine och hennes dotter Vilma som är 3 dagar yngre än Aurora kom förbi och kikade hur vi bodde och barnen lekte, det var jätte kul och i morgon ska vi till öppnis. Dit har vi inte varit på hundra år eftersom det sällan finns tid till det då dom inte har öppet varje dag å dom dagar som jag varit ledig och aurora varit hemma från dagis på mina lediga dagar så har dom haft stängt. Men nu är jag ledig tills på lördag så då passar vi på att kila dit i morgon, ska bli skoj :) Josefine har aldrig varit dit då hon nyss flyttat hit till skutskär.

Sen kom även pappsen på besök. Han hade köpt med 2 mega fina böcker till Aurora. Hon älskar ju böcker! Ena boken var en varierad bok, var en sida med en massa olika djur, olika leksaker, olika frukter, min favoritmat m.m. Den kommer att bli populär kan jag säga, för alla hennes favorit djur och tut tut (traktor) fanns med! Den andra boken var häftig den oxå, det är typ nå folieplast eller hur jag ska förklara det, lite här å var i boken som hon kan känna på. Typ på snövits klänning så har hon en bit sån där folie, på nästa bild kanske hon har den på kronan för att på nästa sida så är spegeln så osv, läckert :D Jag gick inte direkt lottlös jag heller, fick en stor peng av pappsen, så de tackar & bockar jag för. Blev dock paff men glad såklart. Nu ska jag införskaffa mig lite nya sommarkläder, har skitdåligt med linnen å kjolar. Ska även köpa lite sommarkläder till damen för hon behöver iaf några linnen & mannen kanske vill ha något linne eller nya shorts han med :) hehe.


Nu blir det soffan, ska kolla på lyxfällan som börjar snart.

Kram Banan (som i alla andra inlägg, men det är lixom min slutfras) Har ni någon? hehe

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja tur de gick och ordna :) ska bli roligt :) . Spännande och se vad de har koka ihop för roligt. Musik mat och dryck vet jag iaf att de blir :) kram

2009-06-03 @ 22:18:34
Postat av: Katrin

hehe så du känner jossan du =)

känner tommy sedan flera år tillbaka jag och nu bor han i samma hus som jag så han brukar komma o dricka kaffe =)

2009-06-03 @ 23:34:04
Postat av: Madelene

Katrin ~ Yes box. Lärde känna henne via familjeliv då vi var gravida och sedan har vi pratats massor via msn och sedan träffats med, skjutsade även hem dom från bb och så. Hon bor ju här ute nu så bara roligt att träffas mera :) Vilma & Aurora var dock lite småblyga mot varann hehe

2009-06-03 @ 23:59:58
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby

mmm vad drygt att aldrig få papperna klara. Men nu när du ringde så kanske de sätter fart! :) Kan väl inte behöva ta så lång tid tycker man... Vad roligt att du vill läsa till barnmorska, det är mitt mål med! :) Kram!

2009-06-04 @ 08:33:06
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jodå det gör jag.. men svårt att svara när man inte får någon fråga eller så! ;)

2009-06-04 @ 11:34:39
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback