Yes !

Fick en kallelse till en intervju idag i uppsala om 3 veckor, den ser jag fram emot :)
Alltid skoj att iaf få komma på en intervju och se till så att dom blir intresserade av en :D Sen nästa steg är ju såklart att dom ska ge en ett arbete, men de e som sagt nästa steg. Skooooj =)
Måste ringa af imorrn så man får en tågbiljett tur å retur så slipper man att bekosta resan dit själv, perfekt!



Annars så har jag & Aurora varit hemma hos mamma mestadels av dagen, hon hade ju som sagt Aurora imorrse medan jag var till Tezzan och färgade håret, så dom kikade omkring lite på stan och Aurora fick en festis att dricka, den gillade hon hehe. Håret vart bra, men inte riktigt som jag tänkt mig. Så jag är lite pippigul i peruken haha, men jag blev endå nöjd! Men ska ta och göra om det en gång till framöver så de gula försvinner o jag bara ha den blonda färgen. Men lär ju vänta någon vecka då jag hemskt gärna vill ha håret på skallen kvar. Men som sagt, endå nöjd med lite pippigul :)

Vi skulle egentligen på 20 års kalas och fira kusin vitamin Sabina, men de blev tyvärr inte så :( Det känns skit tråkigt, men redan kl 16 höll damen på att gäspaå gäspa så skulle vi ha väntat å varit på kalaset kl 17 så har hon somnat i bilen på vägen hem, å de får hon absolut inte göra för då somnar hon inte när hon ska här hemma sen istället, då blir hon vaken till kl 22 och det funkar inte då jag ska upp å jobba imorrn och hon ska till dagis kl 7 och vi måste kliva upp kl 6. Så hon tvärdäckade efter vällingen 18:30. Nu sitter jag å kikar på "Den rätte för Linda". Jag kan verkligne inte låta bli att kika på såna såpor, jag är en såpa människa rätt igenom och älskar såpor, även om jag inte gillar henne haha. Svårt de där :D

Nä nu ska jag återgå till tv och sen blir det sängläge så man kommer upp till jobbet imorrn :)

Kommentarer
Postat av: sabina

Tack tack!

Jaa, riktigt tråkigt, eftersom jag hade sett fram emot det, men så kan det vara ibland. Men som du skriver - ni får komma nån annan gång.

Puss

2009-03-03 @ 21:39:28
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis till intervjun iaf...Bättre än att inte få komma alls. Bra att få visa upp vem man är... =)



2009-03-04 @ 13:45:02
URL: http://krumeluris.blogg.se/
Postat av: Elisabet

GRATTIS!!!! ;)

2009-03-04 @ 14:17:32
Postat av: sabina

Okej :) Jaa, jag gillar den där som jag har på bloggen, men dom där runda är jag inte så förtjust i om jag ska vara ärlig.



Tråkigt när man har olika smak ibland ;)

2009-03-04 @ 20:05:59
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback