Mors Dag

Idag är det mors dag och fint väder :)
Dagen började mycket mycket bra, jag fick sovmorgon i 2 timmar och frukost på sängen! Så nu är jag på strååålande humör och utvilad, var dessutom skönt att slippa göra frukost oxå :D Aurora åt en mellis med mig i sängen. Annars är vi mycket bestämd med att man äter vid bordet, hon får inte gå och äta nånting eller så, men det blev ett litet undantag idag när det blev frukost i sängen :)

Aurora sover sin lunch nu, sen ska vi göra oss iordning för att åka till furuvik, blir en varm å svettig dag, men bra :)
Får se vilka karuseller vi åker idag, jag vill åka spökslottet men de e nog damen lite för liten för så jag får nog gå en runda å sen åka själv, tycker den e mysig =) Blir iaf att kolla massor på alla djuren, hon springer ju och säga apa nu med så lär väl visa henne hur dom ser ut oxå. Hennes favorit gosedjur är ju en rosa apa vid namn Bengt :D Men kan ju inte säga att det är en apa, för det är ju lixom Bengt, hon förstår bara att det är Bengt å ingen apa, haha. Nämner man ordet Bengt så wrooom är hon i sitt rum och hämtar den, qute =)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen så man får känna sig lite fräschare, inte för att den kommer att göra så stor nytta då man kommer vara lika svettig igen så fort man går utanför dörren, men då blire skönt med en dusch ikväll oxå, hehe.
Efter furuvik så ska vi åka hit allihopa och grilla, mums mums!!

Ha en bra söndga på er med!!

Kramen Bananen

Kommentarer
Postat av: sabina

Grilla åt mig med ;)

2009-05-31 @ 14:29:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Katrin

låter som en kanondag ju =)

man blir lite avundsjuk hihi

2009-05-31 @ 15:54:56
Postat av: Madelene

Katrin ~ Det har verkligne varit en kanon dag! Den kunde inte ha blivit bättre. Åkte karusell, kolla på djur, hade strålande väder (jag e bränd nu) haha sen grillade vi här efteråt =)

2009-05-31 @ 20:22:04
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ja lät som en kanondag - vad kunde gått snett?? Inget o vädret kan man ju inte klaga på :)

2009-06-01 @ 06:34:54
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback